اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان خبر داد

یک کشته و یک زخمی در تصادف خونین محور شیراز به برازجان

خبرگزاری فارس: رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان گفت: تصادف تریلر با پراید در محور شیراز به برازجان یک کشته و یک مجروح بر جای گذاشت.

یک کشته و یک زخمی در تصادف خونین محور شیراز به برازجان

محمدعلی دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: سانحه رانندگی در محور شیراز به برازجان در سه‌راهی وحدتیه منجر به فوت یک نفر و مجروح شدن یک نفر دیگر شد.

وی افزود: حادثه در ساعت 20 چهارشنبه شب و بر اثر برخورد یک دستگاه تریلر و یک دستگاه خودروی پراید در سه‌راهی وحدتیه رخ داد که راننده پراید جان خود را از دست داد.

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان در تشریح جزئیات این حادثه خاطر نشان کرد: خودروی پراید در مسیر رفت به سمت شیراز و تریلر نیز در مسیر برگشت به برازجان بود و به دلیل انحراف به چپ تریلر این دو خودرو با هم برخورد کردند.

دهقان گفت: یکی از سرنشینان پراید نیز در این حادثه مصدوم شد و برای ادامه درمان به‌ وسیله اورژانس 115 به بیمارستان 17 شهریور برازجان اعزام شد.

وی با بیان اینکه حال عمومی مصدوم این حادثه رضایت‌بخش است افزود: از همه توان و ظرفیت موجود برای نجات جان مردم استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

دهقان یادآور شد: اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان با حمایت شبکه بهداشت در تمام ساعات شبانه‌روز در امر خدمات‌رسانی به شهروندان و مردم سراسر کشور در محورهای دشتستان و اطراف آماده است و امیدوار هستیم گامی در راستای رضایت خاطر مردم و تامین امنیت و آسایش مردم شریف استان برداریم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول