اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد:

شرکت خدماتی شهرک صنعتی یزد تاسیس شد

خبرگزاری فارس: از تاسیس نخستین شرکت خدماتی شهرک‌های صنعتی استان یزد خبر داد.

شرکت خدماتی شهرک صنعتی یزد تاسیس شد

سید مسعود عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی و پیاده سازی قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌های صنعتی، واگذاری پنج شهرک از 14 شهرک صنعتی استان یزد در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

عظیمی تصریح کرد: در این راستا و پس از برگزاری مجمع عمومی شهرک صنعتی یزد و انجام مراحل ثبتی در اداره ثبت شرکت‌ها، این شهرک به بخش خصوصی واگذار شد و تمام امور مرتبط با شهرک بر عهده شرکت خدماتی تاسیس شده خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی یزد بزرگ‌ترین شهرک صنعتی استان یزد است که 483 واحد صنعتی با اشتغال 10 هزار و 636 نفر در آن به بهره‌برداری رسیده است.

عظیمی ادامه داد: مجمع عمومی شهرک‌های صنعتی اردکان، جهان آباد میبد و مهریز نیز برگزار شده که مراحل قانونی ثبت در شرف انجام است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی هدف از این واگذاری‌ها را کاهش تصدیگری دولت در موارد غیر ضروری اقتصادی و ایجاد زمینه حضور حقیقی بخش خصوصی در عرصه اقتصاد کشور دانست.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول