اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

غدیر سندی برای تداوم خط رسالت است

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: غدیر سندى براى تداوم خط رسالت در جلوه امامت و چراغی فروزان برای گام برداشتن در صراط هدایت و ولایت است.

غدیر سندی برای تداوم خط رسالت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم اظهار کرد: غدیر نه فقط یک مکان و سرزمین و حادثه که مکتب و اندیشه‌ایی پویا و دریایى از باور و بصیرت است.

وی ادامه داد: غدیر سندى براى تداوم خط رسالت در جلوه امامت و چراغی فروزان برای گام برداشتن در صراط هدایت و ولایت است.

استاندار قم در پیام خود می‌افزاید: غدیر قاموسی سرشار از کرامات و فضائل، چشمه همیشه جوشان معارف و کوثر زلال معرفت الله است. در وصف عظمت و شکوه ماندگار این واقعه عظیم همین بس که با گذشت قرن‌ها از آن بیعت پرشور و اعلان وصایت، هنوز علی(ع)چهره تابان غدیر است و عطر بوی خوش برکه عرشیان و بهشتیان غدیر، فضای جان و دل مشتاقان را می‌نوازد.

وی در ادامه عنوان کرده است: غدیر عید الله‌اکبر، عید آل محمد (ص)، روز تکمیل دین و اتمام نعمت و عظیم‌ترین اعیاد زمین و آسمان است.

در پایان پیام استاندار قم خاطر نشان شده است: فرا رسیدن فرخنده عید غدیرخم، عید ولایت و امامت را به عموم مردم شریف و ولایت‌مدار قم و همه رهپویان ولایت و دلدادگان آستان هدایت تبریک و تهنیت عرض کرده، توفیق بهره‌مندی از زلال جوشان غدیر و استواری بر عهد و پیمان ابدی با آن امام همام را از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول