اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه دماوند:

روحیه اسلام‏‌خواهی ایرانیان هرگز از بین نمی‏رود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد هماهنگی اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند گفت: روحیه اسلام‌‏خواهی مردم ایران اسلامی هرگز از بین نمی‏رود و تحقیرهای استکبار و آمریکا را نمی‌‏پذیرد.

روحیه اسلام‏‌خواهی ایرانیان هرگز از بین نمی‏رود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‌‏الاسلام محمد علاءالدینی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم روز هفتم «نادعلی ولی‏عابدی» پدر شهیدان امیر و مجید ولی‌‏عابدی که به همت نهاد نماز جمعه دماوند برگزار شد، اظهار داشت: سخنان گران‌‏سنگ رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در جمع دانش‌‏آموزان از جهات مختلفی حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: میدان مبارزه امروز مقاومت اسلامی با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار دارای قدمتی شش دهه‏ای است.

علاءالدینی اضافه کرد: بسط موضوع مبارزه با استکبار جهانی به ریشه‏‌های آن، دیدگاهی جدید از سوی رهبر فرزانه انقلاب است.

رئیس ستاد هماهنگی اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند افزود: این ریشه‏‌ها از تلاش آمریکا برای تحقیر امت اسلامی ایران نشأت می‏گیرد.

وی ادامه داد: آمریکا هدف شوم خود یعنی تحقیر ملل را با استفاده از ترویج شعارهای ناسیونالیستی، توسعه افکار پان‌‏عربیسم، ایجاد اختلاف، زدودن ارزش‏های اسلامی، کاپیتولاسیون و در رأس همه این مسائل تشکیل رژیم صهیونیستی در سایر نقاط جهان محقق کرده است.

علاءالدینی اضافه کرد: اما همواره این تلاش‏های استکبار به رهبری آمریکا در ایران اسلامی راه به جایی نبرده و با شکست مواجه شده است.

رئیس ستاد هماهنگی اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند افزود: آمریکا با تبدیل ایران قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی به ژاندارم منطقه خاورمیانه، منافع خود را تضمین ‏شده حس می‏کرد.

وی ادامه داد: از این رو، سران نظام ستمگر و شاهنشاهی ایران را عده‏‌ای مزدور آمریکا و حافظ منافع این شیطان بزرگ تشکیل می‏داد.

علاءالدینی اضافه کرد: مؤید این مهم تغییر نوع کاربری سفارت ایالات متحده آمریکا به جای یک سرکنسولگری به لانه جاسوسی علیه مردم ایران و منطقه بود.

انتهای پیام/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول