اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

روحانیت ظرفیت‎ پیش برنده اسلام و انقلاب است

خبرگزاری فارس: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: یکی از ظرفیت‎های پیش برنده برای اسلام و انقلاب ظرفیت روحانیت است.

روحانیت ظرفیت‎ پیش برنده اسلام و انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان آیت‎الله حاج شیخ عباس کعبی صبح امروز در مراسم پنجمین سالگرد آیت‎الله سیدحبیب‎الله طاهری‎گرگانی نماینده فقید مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از دانش‎آموزان و دانشجویان، خط همدلی و توجه به توطئه‎های دشمنان برای ملت و سران قوا و مسئولان به خوبی تبیین کردند.

وی تصریح کرد: از احمدی‎ن‍ژاد رئیس جمهور انتظار داریم به ندای مقام معظم رهبری لبیک بگوید و با پیام وحدت‎بخش که موجب خوشحالی ملت خواهد شد اعلام کند رهبری فصل‎الخطاب است.

عضو حقوقدان شورای نگهبان قانون اساسی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری به سران قوا و مسئولان فرمودند از امروز تا روز انتخابات، هر کسی اختلاف را به میان مردم بکشاند قطعا به کشور خیانت کرده است که با این عبارت به سران قوا هشدار داده است.

کعبی با بیان اینکه یکی از ظرفیت‎های پیش برنده برای اسلام و انقلاب ظرفیت روحانیت است خاطر نشان کرد: یکی از این علمای راستین کشور مرحوم آیت‎الله طاهری بوده است.

آیت‎الله طاهری ذخیره معنوی کشور بود

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ایشان استاد فقهی، انقلابی و ولایی و ذخیره معنوی کشور بوده که در عرصه‎های مختلف حتی آموزش و پرورش نیز حضور بابرکتی داشته است.

وی ادامه داد: در مجلس خبرگان رهبری که چهار دوره حضور داشته است حقیقتا عنصر ولایی، انقلابی، دلسوز و حاضر در صحنه‎های مختلف انقلاب و مردم‎دار بوده و انصافا در پیشبرد امورات نظام مخلصانه تلاش می‎کرد.

عضو هیئت علمی و استاد برجسته و نمونه مؤسسه آموزشی، پژوهشی امام خمینی (قدس سره) اذعان داشت: وی پدر شهید و در منطقه تاثیرگذار بوده و به تعبیر مقام معظم رهبری ذخیره معنوی منطقه به حساب می‎آمد.

کعبی تصریح کرد: همان گونه که هیچ کس نمی‎تواند جایگاه علما را پر کند ولی با حرکت در مسیر علما آرمان‎های آنان تداوم می‎یابد.

وی با بیان اینکه خوشحال هستم در این استان راه این عالم ربانی ادامه پیدا کرده است اذعان داشت: حضور پرشور و باشکوه مردم در مراسم نکوداشت آن عالم فرزانه نشان‎دهنده این است که مردم قدر‎شناس نعمت ولایت و علمای ولایت‎مدار هستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: آیت‎الله طاهری حقیقا عالمی با بصیرت، هوشمند و حضور به موقع در جریان‎های سیاسی مذهبی داشته است.

کعبی ادامه داد: یکی از وی‍ژگی‎های آیت‎الله طاهری این بود که با ولایت نفس کشید با ولایت زندگی کرد و در روز عید غدیر روز ولایت دارفانی را وداع گفت.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول