اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

هشدار رهبری به کارگزاران نظام اتمام حجت بود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: هشدار رهبری به کارگزاران نظام اتمام حجت بود.

هشدار رهبری به کارگزاران نظام اتمام حجت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام محمدنقی لطفی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایلام اظهار داشت: مسئولان به ویژه سران سه قوه نباید اختلافات میان خود را به فضای جامعه بکشانند و افکار عمومی مردم را تحت تأثیر اختلاف‌ها قرار دهند. 

وی با بیان اینکه همه مسئولان و تأثیرگذاران در عرصه سیاست تذکرات رهبری را فصل‌الخطاب تلقی کنند، ادامه داد: امروز اساسی‌ترین مسئله در کشور مسئله اقتصاد است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: دولت و مجلس باید عزم خود را جزم حل مشکلات اقتصادی مردم و سر و سامان بخشیدن به وضع نابسامان بازار و نوسانات قیمت کالاها کنند که متاسفانه در اثر آشفتگی و عدم نظارت بر قیمت اجناس، گرانی سرسام‌آور و کمرشکن به شدت زندگی مردم را آشفته کرده و کسی هم جوابگوی این مشکلات نیست.

لطفی تصریح کرد: در این میان توده‌های مردم که فاقد تمکن مالی هستند بیشترین خسارت و زیان را تحمل می‌کنند.

وی گفت: در سالی که دشمنان تمام تلاش خود را برای به زانو درآوردن نظام و مردم در عرصه اقتصاد کرده است باید مسئولان با کنار گذاشتن اختلافات و کشمکش‌های سیاسی و جناحی، مهار گرانی‌ها و برخورد انقلابی با گرانفروشان را در اولویت کار خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: متاسفانه زمینه برای چپاولگران و ثروت‌اندوزان زالوصفت و بی‌درد و مخالف نظام اسلامی فراهم شد که در این چند ماه میلیارد‌ها تومان بدون هیچ‌گونه مزاحمتی به دست آوردند و بدتر از همه اینها زمینه بدبینی مردم به نظام اسلامی را فراهم کردند که بزرگ‌ترین خیانت به اسلام و امام شهیدان است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: اگر مسئولان به رهنمودهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب توجه ویژه می‌کردند ما امروز شاهد این مشکلات در حوزه اقتصاد نبودیم.

لطفی تصریح کرد: تجربه نشان داده هرگاه کارگزاران از تذکرات و هشدارهای رهبری فاصله گرفتند و به رهنمودهای رهبری عمل نکردند کشور دچار مشکلات عدیده شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: قطعا باید دولتمردان، نمایندگان ملت و دستگاه قضایی با همدلی تعامل و تفاهم به منویات رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشانند که این خواست ملت شریف ایران اسلامی و آرمان‌ همه شهیدان گلگون کفن است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به موضوعات مهم هفته از جمله سالروز رویداد 13 آبان، تسخیر لانه جاسوسی، 14 آبان روز فرهنگ عمومی و ... اشاره کرد و ادامه داد: 13 آبان یادآور سه رویداد بزرگ تاریخ‌ساز است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: تبعید حضرت امام به کشور ترکیه در 13 آبان 57، قتل عام دانش آموزان در 13 آبان 57 و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 58 سه رویداد تاریخی و مهم انقلاب اسلامی است.

خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر از زحمات مهندس اعلایی استاندار پیشین ایلام، به دکتر عباس‌زاده مشگینی استاندار جدید خیر مقدم گفت و افزود: امیدوارم دکتر عباس‌زاده مشگینی با همراهی دیگر مسئولان استان در راه توسعه همه جانبه استان ایلام موفق و موید بوده و منشا‌ء تحولات عظیمی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در پایان نیز ضمن تذکر به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان ایلام از مسئولان این شرکت خواست در خصوص تامین سوخت زمستانه مناطق مختلف استان ایلام تلاش بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ل10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول