اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

خراسان جنوبی فریاد استکبارستیزی سر دادند

خبرگزاری فارس: مردم خراسان جنوبی باری دیگر با حضور پر شور خود در راهپیمایی 13 آبان‌ماه مشتی محکم‌تر از قبل بر دهان بدخواهان نظام کوبیدند.

خراسان جنوبی فریاد استکبارستیزی سر دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، نمازگزاران خراسان جنوبی پس از حضور در میعادگاه‌های نمازجمعه با سر دادن شعار‌های "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "آمریکا در چه فکریه، ایران پر از بسیجیه"‌و "این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده" مسیر مصلای‌های نماز جمعه استان خراسان جنوبی را به سمت محل تجمع راهپیمایی کردند.

راهپیمایان یوم‌الله 13 آبان "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" در بیرجند از محل مسجد امام حسین (ع) این شهر به سمت میدان قدس حرکت کردند.

امروز نیز همانند گذشته مردم همیشه در صحنه خراسان جنوبی افتخار دیگری برای این استان رقم زدند و با حضور پر شور خود با رهبر انقلاب میثاقی دوباره بستند.

در پایان راهپیمایان با قرائت قطعنامه انزجاز خود را از آمریکا و اسرائیل اعلام کرده و باری دیگر اقدام ننگین آمریکا و توهین به ساحت مقدس پیامبر (ص) را محکوم کردند.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول