اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع برق همدان:

فرهنگ‌سازی، مهم‌ترین راهبرد مصرف صحیح برق است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی از مهم‌ترین ارکان و راهبردهای مصرف درست و صحیح برق به شمار می‌رود.

فرهنگ‌سازی، مهم‌ترین راهبرد مصرف صحیح برق است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حاجی‌رضا تیموری پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از دانش‌آموزان و دانشجویان با تبریک عید سعید قربان اظهار کرد: شما دانش‌آموزان و دانشجویان در کسب علم و دانش و والدین شما نیز در کسب رضایت مردم برترین هستند.

وی با اشاره به برتری دانش‌آموزان و دانشجویان و کسب رتبه نخست شرکت برق در ارزیابی عملکرد سال 90 افزود: برای ششمین سال متوالی این موفقیت‌ها را جشن می‌گیریم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: پیشرفت کشور در گرو آموزش است و موفقیت دانش‌آموزان و دانشجویان در عرصه‌های علمی نیز نشان از همت آنان و حمایت خانواده‌ها و برنامه‌ریزی مسئولان دارد.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی از مهم‌ترین ارکان و راهبردهای مصرف درست و صحیح برق به شمار می‌رود، ابراز داشت: دانش‌آموزان و دانشجویان در این زمینه نقش مهمی بر عهده دارند چراکه با آموزش آنان در راستای مصرف بهینه انرژی برق می‌توانیم در آینده از این سرمایه و نعمت بزرگ برای تأمین انرژی‌های بهتر استفاده کنیم.

تیموری عنوان کرد: علم و دانش با توکل به خداوند منان است که نتیجه می‌دهد و ما باید سعی کنیم از علم و دانش، مسئولیت‌ها و فرصت‌هایی که در اختیار داریم درست استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه باید از فرصت‌ها درست استفاده کرده و نقاط بهبود را ارتقا دهیم، خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم از مشکلات و چالش‌های فراروی صنعت برق به خوبی و با سربلندی عبور کرده و با انجام درست وظایف و خدمات ارائه شده رضایت مردم را جلب کنیم.

در پایان این مراسم از 284 نفر دانش‌آموز و دانشجو تجلیل شد.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول