اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سانحه تصادف مرگبار محور منجیل به لوشان

راننده خواب‌آلود برای همیشه به خواب ابدی رفت

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه گیلان خواب‌آلودگی را یکی از عوامل مرگ و میر تصادفات رانندگی دانست و از وقوع یک فقره تصادف مرگبار در محور منجیل به لوشان خبر داد.

راننده خواب‌آلود برای همیشه به خواب ابدی رفت

مجید جمشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وقوع یک حادثه مرگبار رانندگی به دلیل خواب‌آلودگی در محور منجیل به لوشان، اظهار کرد: صبح امروز راننده 47 ساله یک دستگاه کامیون که با شرایط خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی می‌کرد بر اثر تصادف شدید رانندگی برای همیشه به خواب ابدی رفت.

وی کافی نبودن زاویه دید راننده را دلیل تصادف راننده کامیون نامید و تصریح کرد: راننده خواب‌آلود متوجه یک دستگاه کمپرسی نشد و با برخورد با این دستگاه و مجروح کردن راننده 34 ساله آن، واژگون شد و به صورت دلخراشی جان باخت.

فرمانده پلیس راه گیلان جاده‌های استان را از جمله راه‌های پر حادثه‌خیز عنوان کرد و افزود: رانندگی در چنین جاده‌هایی هوشیاری بسیار می‌خواهد و راننده‌ای که با چشمان بسته و خواب‌آلود رانندگی کند به طور یقین جان خود را از دست می‌دهد.

وی عجله و شتاب بی‌مورد را از دیگر عوامل وقوع تصادفات مرگبار برشمرد و تصریح کرد: به رانندگان خودروهای سنگین و سبک توصیه می‌شود هرگز با حالت خستگی و شتاب‌زدگی رانندگی نکنند و سفر ایمن و بدون خطر خود را با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از خواب‌آلودگی تضمین کنند.

جمشاد تجاوز به چپ، سبقت و سرعت غیرمجاز را از دیگر عوامل وقوع تصادفات مرگبار دانست و خاطرنشان کرد: جاده در مدت شبانه‌روز شاهد تردد انواع خودروهای سبک و سنگین است و در برخی مواقع عرض کم و کمبود علایم راهنمایی و رانندگی نمی‌تواند پاسخگوی نیاز راننده باشد بنابراین رانندگان باید نهایت دقت لازم را در هنگام رانندگی داشته باشند تا حادثه‌ای برای آنها رخ ندهد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول