اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره تاکید کرد

لزوم تلاش مسئولان برای افزایش امنیت جاده‌ای

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌دره بر لزوم اجرای مصوبه‌های کمیته فرعی ترافیک در راستای افزایش امنیت جاده‌ای و شهروندان تاکید کرد.

لزوم تلاش مسئولان برای افزایش امنیت جاده‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان حوزه ترافیکی این شهرستان با تاکید بر لزوم اجرای مصوبه‌های کمیته فرعی ترافیک در راستای افزایش امنیت جاده‌ای و شهروندان این شهرستان اظهار داشت: مسئولان امر باید در عملی شدن مصوبه‌های جلسه تلاش کرده و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

در این جلسه مقرر شد که شهرداری خرم‌دره نسبت به پیگیری و اصلاح علائم راهنمایی و رانندگی و همچنین ایمن‌سازی، نصب علائم راهنمایی و رانندگی و چراغ‌های چشمک‌زن سه زمانه در میدان قائم اقدام کند.

همچنین در این جلسه مقرر شد شهرداری و سازمان حمل و نقل نسبت به نصب سرعت‌گیرهای مصوب در صورت جلسه قبلی کمیته فرعی و ترافیک اقدامات لازم را صورت دهند.

در این جلسه مقرر شد شهرداری نسبت به اصلاح تقاطع امیرکبیر اقدام کرده و همچنین با هماهنگی راهور شهرستان نسبت به ایجاد پارکبان در خیابان‌های سید جمال‌الدین و شهید بهشتی اقدامات لازم انجام شود.

در این جلسه طرح مسدود کردن تقاطع ولیعصر(عج) توسط پلیس راهور مورد تصویب قرار نگرفت و مقرر شد اداره راه و شهرسازی نسبت به بازدید و نصب آئینه محدب در پل زیرگذر کمربندی اقدام کند.

همچنین در این جلسه احداث دهنه شرقی پل زیرگذر کمربندی مطرح و مقرر شد که شهرداری خرم‌دره نسبت به احداث آن با هماهنگی راه و شهرسازی اقدام لازم را صورت دهد.

در این جلسه مقرر شد سازمان پایانه‌های استان نسبت به هماهنگی و ایجاد دفترهای حمل و نقل برون شهری توسط سواری‌های کرایه‌ای و همچنین همکاری لازم با شهرداری برای معرفی زمین توسط شهرداری و احداث ترمینال مسافربری درضلع جنوبی جاده ترانزیت به سمت ابهر را داشته باشند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول