اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خبر داد

آغاز اجرای طرح تشدید نظارت بر واحدهای تولیدی در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان از آغاز اجرای طرح تشدید نظارت در قالب طرح نظارت بر واحدهای تولیدی و انبارها به مدت 45 روز در دشتستان خبر داد.

آغاز اجرای طرح تشدید نظارت بر واحدهای تولیدی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان ابوالقاسم محمدزاده عصر امروز در نشست هم‌اندیشی با بازرسان دشتستان اظهار داشت: اداره صنعت و معدن دشتستان با تمام توان و ظرفیت برای تنظیم بازار و ساماندهی اصناف فعالیت می‌کند و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهد.

وی ضمن تقدیر از تلاش بازرسان اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص حاکم بر بازار و جلوگیری از افراد سودجو انتظار داریم بازرسی‌ها اثرگذارتر از گذشته باشد.

محمدزاده با بیان اینکه ملاک نظارت و بازرسی بر بازار در تعداد پرونده تخلف نیست اظهار داشت: بازرسی باید اثرگذار و بازدارنده باشد.

وی ضمن تشکر از همکاری تعزیرات حکومتی در روند بررسی پرونده‌های تخلف و نظارت بر بازار خواستار قاطعیت و تشدید صدور رأی همانند گذشته به ‌ویژه در تکرار تخلف شد.

محمدزاده از آغاز اجرای طرح تشدید نظارت در قالب طرح نظارت بر واحدهای تولیدی و انبارها به مدت 45 روز خبر داد و افزود: با تمرکز نیروهای بازرسی در بخش‌های مهم از قبیل واحدهای تولیدی، انبارها، شرکت‌های پخش و عمده کنترل موجودی انبارها از احتکار احتمالی کالا جلوگیری خواهد شد.

وی بیان داشت: کالاهای اولویت‌دار در اجرای این طرح عبارت از انواع اقلام پتروشیمی، مواد غذایی، مصالح ساختمانی و لاستیک، شوینده‌ها، لبنیات و موادلبنی، خودرو و لوازم جانبی و لوازم خانگی است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان با مناسب ارزیابی کردن موجودی انبار کالاهای ضروری و مایحتاج ضروری شهرستان از همه بنگاه‌های اقتصادی درخواست کرد در شرایط کنونی نسبت به عرضه بدون وقفه کالاهای خود و با رعایت سود قانونی اقدام کنند.

محمدزاده یادآور شد: در صورت خودداری از عرضه کالا توسط واحدهای صنفی، اقدام آنان مصداق ارتکاب تخلف اختفاء و امتناع از عرضه کالا به قصد گرانفروشی محسوب شده و چنانچه شرایط تخلف احتکار محرز شود به عنوان محتکر شناخته شده و پس از تشکیل پرونده مراتب به مراجع ذی‌صلاح برای رسیدگی و صدور رأی ارسال خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی باید دست به دست هم دهیم و با استفاده از امکانات و توان موجود برای بهبود وضعیت بازار اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول