اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 10 میلیارد ریال محقق شد

بهره‌برداری از مجتمع تمام‌دیجیتال فرهنگی در دشتستان

خبرگزاری فارس: مجتمع فرهنگی تمام‌دیجیتال دشتستان با اعتبار 10 میلیارد ریال افتتاح شد.

بهره‌برداری از مجتمع تمام‌دیجیتال فرهنگی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان فرماندار دشتستان عصر امروز در آیین افتتاح این مجتمع فرهنگی اظهار داشت: عید غدیر یک عید مهم و ارزشمند است و نشان‌دهنده فرهنگ غنی شیعی و اسلامی است و باید نسبت به گسترش این فرهنگ اصیل اهتمام ورزیم.

غلامحسین خسروی افزود: اجرای برنامه‌های مهم و باکیفیت فرهنگی و هنری باید در دستور کار قرار گیرد و افزایش اماکن فرهنگی و بهبود امکانات این اماکن باید مورد توجه و عنایت مسئولان باشد.

وی اضافه کرد: دشتستان دارای پتانسیل بسیار بالایی در حوزه فرهنگی و دینی است و افتتاح این مجتمع فرهنگی دیجیتال در واقع گامی در راستای بهبود شاخص‌های فرهنگی و ارتقای سطح کیفی برنامه‌هاست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان نیز در این آیین گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر طی چند سال اخیر در راستای کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی و هنری اهتمام خاصی داشته است.

کرم باقری با تجلیل از مسئولان در راه‌اندازی این مجتمع اذعان داشت: مجتمع دیجیتال شهری برازجان مجهز به کتابخانه دیجیتال، کافی‌نت، مرکز بازی‌های رایانه‌ای و اسلامی، مرکز پژوهش و تحقیق، کلاس‌های آموزشی و قرآنی و انواع نرم‌افزارهای اسلامی، کودکان و علمی است.

وی اضافه کرد: این مجموعه در ساختمانی با زیربنای 300 مترمربع و اعتبار 10 میلیارد ریال احداث شده است.

این مسئول یادآور شد: در این مجموعه 30 نفر مدرس و کادر اداری مشغول به فعالیت هستند و امیدوار هستیم روزبه‌روز شاهد رشد و پیشرفت هنرمندان باشیم.

باقری تصریح کرد: هنرمندان دشتستان بسیار مؤمن و معتقد به ارزش‌ها هستند و تلاش داریم بستری برای رشد و پیشرفت بیشتر و مؤثرتر این عزیزان فراهم کنیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول