اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی خبر داد

معرفی بیش از 3 هزار طرح کشاورزی خراسان جنوبی به بانک عامل

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از معرفی 3 هزار و 437 طرح کشاورزی بالا و زیر 30 میلیون تومان تا 10 آبان‌ماه جاری به بانک عامل خبر داد.

معرفی بیش از 3 هزار طرح کشاورزی خراسان جنوبی به بانک عامل

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا هادربادی عصر امروز در سیزدهمین کارگروه توسعه بخش کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: اعتبار این تعداد طرح بالغ بر یک میلیون و 379 هزار و 901 میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه این تعداد طرح برای چهار هزار و 836 نفر اشتغال ایجاد کرده‌ است، تصریح کرد: 433 طرح تا تاریخ ذکر شده مصوب و 746 طرح نیز عقد قرارداد شده است.

وی اعتبار طرح‌های مصوب را 612 هزار و 550 میلیون ریال و اعتبار طرح‌هایی که عقد قرارداد شده را 98 هزار و 704 میلیون ریال عنوان کرد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی به وضعیت متقاضیان ثبت‌نام شده در سامانه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تا تاریخ سوم آبان‌ماه اشاره کرد و افزود: 9 هزار و 346 نفر تا این تاریخ ثبت‌نام کرده‌اند.

هادربادی ادامه داد: از این تعداد 5 هزار و 534 نفر مشاوره شده و 3 هزار و 904 پرونده نیز در این راستا تشکیل شده است.

وی از ایجاد 18 شرکت تعاونی نیز در این راستا خبر داد و بیان داشت: پنج شرکت تعاونی نیز در حال ایجاد شدن است.

 

*معرفی 188 طرح کشاورزی بالای 30 میلیون تومان

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی از معرفی 188 طرح کشاورزی بالای 30 میلیون تومان نیز تا 10 آبان‌ماه به بانک عامل خبر داد و تصریح کرد: اعتبار این تعداد طرح بالغ بر یک میلیون و 33 هزار و 158 میلیون ریال است.

هادربادی از اشتغال هزار و 326 نفر از جانب این تعداد طرح خبر داد و افزود: 3 هزار و 249 طرح زیر 30 میلیون تومان نیز تا تاریخ ذکر شده به بانک عامل معرفی شده است.

وی اعتبار طرح‌های زیر 30 میلیون تومان را 346 هزار و 743 میلیون ریال دانست و تصریح کرد: این تعداد طرح نیز برای 3 هزار و 510 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی یادآور شد: تا تاریخ 10 آبان‌ماه 267 جلسه کارگروه در سطح شهرستان‌ها و استان تشکیل شده است.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول