اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جدید شاهین بوشهر عنوان کرد

بهره‌گیری از الگوی باشگاه‌داری سپاهان و ذوب آهن / اولویت اصلی، جذب منابع مالی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جدید شاهین بوشهر اولویت اصلی کار خود را جذب منابع مالی برای باشگاه ذکر کرد و گفت: می‌خواهم الگوی مدیریتی و باشگاه‌داری سپاهان و ذوب آهن اصفهان را در شاهین پیاده کنم.

بهره‌گیری از الگوی باشگاه‌داری سپاهان و ذوب آهن / اولویت اصلی، جذب منابع مالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر داریوش دلفانی اهل لرستان است و روز گذشته به عنوان مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر منصوب شده، خودش می‌گوید سوابق مدیریتی‌اش بیشتر در حوزه ورزش بوده و هم‌اکنون هم مشاور مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان و عضو شورای سیاست‌گذاری ورزش استان اصفهان است.

این بازیکن قدیمی بانک ملی تهران، ذوب آهن، شهرداری و پلی اکریل اصفهان و تیم ملی نوجوانان حالا با حکم رئیس هیئت مدیره، به عنوان مدیرعامل شاهین بوشهر منصوب شده است.

سرپرستی ذوب آهن نوین اصفهان، مدیر تیم‌های پایه ذوب آهن نیز از دیگر سوابق مدیریتی این جوان لرستانی است که حالا امید هواداران دو آتشه شاهین بوشهر شده است.

در بدو انتصاب این مدیر باسابقه ورزشی، خبرنگار فارس گفت‌و‌گویی با وی انجام داده که با هم می‌خوانیم.

فارس: آقای دلفانی ضمن تبریک انتصاب به سمت مدیرعاملی شاهین بفرمائید اولویت کار شما در شاهین چه خواهد بود؟

دلفانی: بنده پس از دریافت حکم خود با مدیران عامل قبلی شاهین از جمله کنگانی، گزی، دهقان و رئیسی‌نژاد تماس گرفته و کسب اجازه کردم، این افتخار نصیب من شده که خدمتگزار مردم بوشهر باشم و این مسئولیت مهم را بر عهده بگیرم.

همان طور که اطلاع دارید بازیکنان شاهین پس از برد هفته گذشته مقابل ابومسلم به خاطر مشکلات مالی عنوان کردند پولی دریافت نکردند و بعد از این بازی حاضر به تمرین نیستند، اما با صحبت‌هایی که بزرگان و پیشکسوتان داشتند تا حدودی این موضوع حل شد.

اولویت کار ما جذب منابع مالی است، آقایان افراشته و محمدپور با جدیت از تیم حمایت کرده و به دنبال امور هستند و بنده هم پیگیر هستم تا از مسئولان کشوری و استان بوشهر کمک‌هایی دریافت کنیم.

* استاندار قول داده از شاهین حمایت کند

فارس: این مسئولان کشوری و استان بوشهر چه کسانی هستند؟

دلفانی: آقای حسنوند استاندار جدید بوشهر خود فردی ورزشی است و هر جا رفته در کوتاه‌ترین زمان تغییر را در آن محیط دیدیم و در مورد شاهین هم هر چند ایشان تازه وارد بوشهر شده، اما قول داده از شاهین حمایت کند.

اولویت مهم ما جذب منابع مالی است و اینکه شاهین در مسیری بیفتد که نیاز نباشد هر روز به دنبال جذب اعتبار برای باشگاه باشیم.

فارس: در برنامه‌های خود تیم‌های پایه چه جایگاهی دارند؟

دلفانی: یکی دیگر از اولویت‌های باشگاه شاهین توجه به تیم‌های پایه و استعدادهای بومی استان بوشهر است، با توجه به اینکه بوشهر سرشار از استعداد است در این زمینه برنامه‌ریزی خوبی خواهیم داشت ضمن اینکه مهم‌ترین برنامه ما صعود به لیگ برتر است که بهترین هدیه برای مردم بوشهر خواهد بود.

فارس: با توجه به اعتراضاتی که بازیکنان به خاطر عدم پرداخت حقوق خود داشتند اکنون وضعیت تمرینات تیم چگونه است؟

دلفانی: تمرینات تیم زیر نظر کادر فنی دنبال می‌شود و بنده هم از امروز در تهران پیگیر مسائل مختلف شاهین خواهم بود و در بوشهر با بازیکنان و کادر فنی جلسه خواهم داشت و صادقانه مسائل و مشکلات موجود را برای آنان تشریح خواهم کرد. اما تاکید می‌کنم به هر حال بازیکنان تیم مشکلاتی دارند و باید فکری به حال مسائل مالی آن‌ها کرد.

*پیگیر اعتبار 2 میلیارد تومانی رئیس جمهور به شاهین هستم

فارس: عنوان کردید قرار است اعتباری به باشگاه تزریق شود این اعتبار از کجاست و چه کسی قرار است آن را تزریق کند؟

دلفانی: یکی از مصوبات رئیس جمهور پرداخت 2 میلیارد تومان اعتبار به شاهین بوشهر بوده که تاکنون 700 میلیون تومان آن محقق شده و ما به دنبال این هستیم تا این اعتبار را برای کمک به باشگاه و بازیکنان جذب کنیم تا بتوانیم مقداری از مشکلات مالی باشگاه را هم کم کنیم.

توجه داشته باشید علاوه بر تیم فوتبال شاهین، تیم بسکتبال هم داریم که روز گذشته موفق شد نفت امیدیه یکی از بهترین تیم‌های کشور را با یک بازی خوب شکست دهد، تیم بسکتبال شاهین هم مربی زحمتکشی دارد و امیدواریم بتوانیم مشکلات آنان را حل کنیم.

فارس: به غیر از فوتبال و بسکتبال در دیگر رشته‌های ورزشی هم سرمایه‌گذاری می‌کنید؟

دلفانی: ما به دنبال این هستیم مسائل مالی و اقتصادی باشگاه را حل کنیم بعد از آن به دنبال دیگر رشته‌های ورزشی هم می‌رویم. توجه داشته باشد شاهین شناسنامه ورزش بوشهر و کشور است و اگر بتوانیم مسائل مالی را جذب کنیم تلاش داریم در رشته‌‌‌های مختلف ورزشی هم در لیگ تیم داشته باشیم.

افراشته عاشقانه به شاهین خدمت می‌کند

فارس: موضوعی که در چند هفته اخیر هواداران و شاهینی‌ها را نگران کرده بود مالکیت باشگاه بوده در این ارتباط چه برنامه‌ای دارید؟

دلفانی: اطلاعات کاملی از این قضیه ندارم و این موضوع از مجرای قانونی حل می‌شود و امیدوارم نتیجه‌ای که به نفع شاهین بوشهر است اتفاق بیفتد.

فارس: با هیئت مؤسس و احمد گزی رئیس هیئت موسس هم گفت‌وگویی داشتید؟

دلفانی: در بدو انتصابم به عنوان یک وظیفه از گزی، کنگانی، رئیسی‌نژاد و تنی چند از پیشکسوتان شاهین بوشهر کسب اجازه کردم و الان وظیفه مهمی برای مدیریت شاهین دارم که امیدوارم بتوانم برای مردم بوشهر خدمتگزار خوبی باشم.

از بین اعضای هیئت مؤسس هم با دو نفر آنان صحبت کردم و آن‌ها هم زحمات خود را می‌کشند و نسبت به سرنوشت شاهین بی‌تفاوت نیستند.

آقایان افراشته و محمدپور از مدیران خوب شاهین عاشقانه به تیم کمک می‌کنند و معتقدم با همدلی باید تیم را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم در غیر این صورت شاهین لطمه می‌خورد.

الگوی باشگاه‌داری ذوب آهن و سپاهان را در شاهین پیاده می‌کنم

فارس: در مورد اسپانسری پارس جنوبی چه کاری کردید؟

دلفانی: یکی از اولویت‌های ما پیگیری جذب منابع مالی برای شاهین از پارس جنوبی است که در همین زمینه با همکاری آقای افراشته پیگیری‌های متعددی داشته و دارم و امیدواریم به نتیجه مطلوب برسیم.

فارس: ساختار شاهین بوشهر در چند سال اخیر منسجم و رضایت‌بخش نبوده برای بهبود وضعیت ساختاری باشگاه چه برنامه‌ای دارید؟

دلفانی: ساختار این باشگاه باید به گونه‌ای باشد که جوابگوی نیاز شاهین باشد، با توجه به سوابق مدیریتی در ذوب آهن و سپاهان و اینکه تیم‌های اصفهانی از نظر مدیریتی همیشه برتر بودند سعی می‌کنیم راه دور نرویم و از همین باشگاه‌های داخلی الگوبرداری کنیم تا چارت و ساختاری قوی برای شاهین تدوین کنیم.

فارس: حرف پایانی؟

دلفانی: مردم بوشهر با شاهین زندگی می‌کنند و با یک برد شاهین روحیه مردم بوشهر شاد و با باخت آن روحیه مردم غمگین می‌شود.

همان‌طور که می‌دانید قبل از شاهین، پیشنهادات دیگری از جمله مدیرعاملی پیکان تهران هم داشتم، اما شاهین را انتخاب کردم چرا که معتقد هستم بوشهر و بوشهری‌ها چیز دیگری هستند امیدوارم با همدلی و حضور هواداران و رسانه‌های استان بوشهر شاهد موفقیت شاهین در تمامن عرصه‌ها باشیم.

================

گفت‌وگو از ایمان ندومی

===========

انتهای پیام/ن10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول