اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن:

اخراجم صحیح بود/ ذوب‌آهن همیشه تیم خوبی بوده است

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن گفت: فکر می‌کنم اخطارهایی که داور در بازی برابر ذوب‌آهن به من نشان داد و منجر به اخراجم شد صحیح بود.

اخراجم صحیح بود/ ذوب‌آهن همیشه تیم خوبی بوده است

سید علی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: بازی خوبی را از سوی هر دو تیم ذوب‌آهن و راه‌آهن شاهد بودیم و تیم اصفهانی هم به دلیل اینکه در خانه خودش بازی می‌کرد برای کسب سه امتیاز و برد، پای به دیدار برابر تیم ما گذاشته بود.

وی با اشاره به تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: این تیم تیمی بوده که همیشه روی زمین خوب کار کرده و از انسجام مطلوبی نیز در ترکیب و آرایش خود برخوردار بوده است، اما تاکنون بدشانسی آورده و نتوانسته نتایج دلخواه خودش را کسب کند.

بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن در ادامه به اخراجش در دقایق پایانی بازی برابر ذوب‌آهن اشاره کرد و افزود: فکر می‌کنم هر دو کارتی که داور مسابقه به من نشان داد صحیح بود، اما خوشحالم که این اتفاق در دقایق پایانی افتاد و سبب نشد فشار زیادی روی تیم ما اعمال شود.

وی اضافه کرد: تیم ما از کادر فنی و مدیریت بسیار خوبی برخوردار است، اما چند هفته‌ای است که نتیجه نگرفته‌ایم که امیدوارم بدشانسی‌های تیم ما تمام شود و در این میان تعطیلات لیگ نیز ضربه زیادی به تیم ما زده است.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول