اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر:

اعتبارات بیشتری در اختیار شوراها قرار گیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه ملایر شوراهای اسلامی را مکمل خانواده دولت برشمرد و گفت: خواسته‌های مردم زیاد و امکانات شوراها کم است که در این راستا می‌طلبد اعتبارات بیشتری در اختیار شورا قرار گیرد.

اعتبارات بیشتری در اختیار شوراها قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور بعد از ظهر امروز در همایش شوراهای اسلامی شهرستان ملایر اظهار داشت: اهمیت شورا و توجه به امر مشورت آنقدر بالاست که در قرآن کریم نیز به آن اشاره شده و در این راستا در نظام جمهوری اسلامی، فصل هفتم قانون اساسی مستقیم به این امر اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه در شهرها و به ویژه در روستاها بیشتر امور فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و... بر عهده شوراها است، گفت: در این راستا مسئولان باید همکاری و همراهی لازم را در رفع مشکلات با شوراها داشته باشند.

فرماندار ملایر عنوان کرد: ما باید از همه توان و ظرفیت‌های شهرستان استفاده کنیم و در این راستا شوراهای اسلامی نقش عمده و بسزایی را دارند چراکه با رأی مستقیم مردم انتخاب شده و باید در راستای خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به مردم تلاش داشته باشند.

وی به توانمندی‌های شهرستان ملایر در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، عمرانی و توسعه بخش‌های صنعتی و کشاورزی طی سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: همه این موفقیت‌ها حاصل تلاش، وفاق و همگرایی مسئولان و شوراهای اسلامی در این شهرستان بوده که می‌توان گفت ملایر به تراز واقعی خود در همه زمینه‌ها دست پیدا کرده است.

خیریانپور شوراهای اسلامی را مکمل خانواده دولت برشمرد و گفت: خواسته‌های مردم زیاد و امکانات شوراها کم است که در این راستا می‌طلبد اعتبارات بیشتری در اختیار شورا قرار گیرد.

در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر ملایر نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شوراهای اسلامی شهر ملایر بیان داشت: شوراهای اسلامی ملایر در سه دوره گذشته خدمات خوبی را به مردم ارائه داده‌اند.

رضا زنگنه گفت: همه ما به دنبال ساختن شهری آباد و متمدن هستیم که در این زمینه باید امکانات و اعتبارات بیشتری را در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.

وی پیگیری مشکلات شوراها، تشکیل وزارت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، قانونی شدن به کارگیری متخصصان سرباز در سطح شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به عنوان سرباز مهندس و در نظر گرفتن سوابق شوراها برای بیمه را از درخواست‌های مهم شوراهای اسلامی عنوان کرد.

در ادامه نیز از اعضای نمونه شورای شهر ملایر تقدیر شد.

همچنین مجتمع تجاری ملایر نیز با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون تومانی در شش طبقه و مساحت یک هزار و 200 متر با حضور رئیس شورای عالی استان‌ها در میدان زندیه ملایر افتتاح شد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول