اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

شوراها باید به استقلال و جایگاه واقعی خود دست یابند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: شوراها با وجود تلاش‌های بی‌شائبه برای توسعه شهرها و روستاها نیاز به حمایت بیشتر مسئولان دارند و در این راستا باید به استقلال و جایگاه واقعی خود در جامعه برسند.

شوراها باید به استقلال و جایگاه واقعی خود دست یابند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، علی‌نعمت چهاردولی بعد از ظهر امروز در همایش شوراهای اسلامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی دارای برکات زیادی برای مردم بوده است،‌ اظهار داشت: یکی از بزرگ‌ترین این برکات انتخابات و انتخاب مسئولان و نمایندگان و شوراها با رأی مردم است.

وی در تأکید به اعضای شوراهای اسلامی افزود: وظیفه شما خدمت به مردم با هدف رضای خداوند متعال است که این کار پاداش بزرگی را برای شما در پی خواهد داشت.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شوراها با وجود تلاش‌های بی‌شائبه برای توسعه شهرها و روستاها نیاز به توجه بیشتر و حمایت‌های مسئولان دارند و در این راستا باید به استقلال و جایگاه واقعی خود در جامعه برسند.

وی تصریح کرد: ما هر چه داریم به برکت وجود مردم است به همین دلیل باید همواره برای خدمت‌رسانی به آنها آماده و پیشگام بود.

در ادامه دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: طبق اصل 103 قانون اساسی مسئولان و نمایندگان و شوراهای اسلامی وظیفه دارند مصوباتی را که خلاف قوانین نباشد در راستای خدمت به مردم در کشور اجرا کنند و در این زمینه نباید از هیچ تلاشی دریغ کرد.

احمد آریایی‌نژاد به انتخابات آینده رئیس جمهوری و شوراهای اسلامی اشاره کرد و افزود: حساسیت کار بسیار بالاست و در این راستا مردم ما باید دقت کافی را داشته باشند.

وی بیان داشت: ما باید منتظر دستورات رهبری باشیم و شوراهایی را انتخاب کنیم که دارای تخصص باشند و هدفی جز خدمت به مردم نداشته و خالصانه برای خدا کار کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در پایان به جایگاه شهید چمران پرداخت و گفت: ایشان نمونه کامل تبعیت از ولایت فقیه بود.

انتهای پیام/صا2/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول