اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چالدران:

مشکلات کشور از دلبستگی ملت به نظام کم نمی‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه چالدران گفت: مشکلات اقتصادی که در جامعه وجود دارد در عشق ملت بزرگ ایران به رهبری و نظام اثر منفی نمی‌گذارد.

مشکلات کشور از دلبستگی ملت به نظام کم نمی‌کند

حجت‌الاسلام والمسلمین صفر یوسف‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در چالدران اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی هم‌اکنون با معضل‌های مختلف از جمله تورم، بیکاری و ... رو‌به‌رو هستند ولی این قبیل مسائل بر روحیه ولایت‌مداری آنها تاثیر چندانی ندارد.

وی با بیان اینکه کشور ما هم‌اکنون زیر بار سنگین‌ترین هجمه‌های رسانه‌ای دشمنان قرار دارد، خاطرنشان کرد: مغرضان و کوردلان به دنبال وسعت دادن به مشکلات اقتصادی در جامعه هستند حال آنکه ایرانیان با عبور از دالان‌های مختلف تاریخی و سپری کردن مشکلات مختلف امروز در راه ارزش‌های انقلاب پایدارتر از گذشته هستند.

یوسف‌زاده به استقبال مردم بجنورد از مقام معظم رهبری در طول روزهای اخیر اشاره کرد و بیان داشت: این استقبال پرشور و عظیم از رهبری مسئولیت مقامات را بیشتر می‌کند چرا که باید برای داشتن چنین مردمی انقلابی، زمان‌شناس و ولایت‌مدار باید کارهای زیادی صورت داد و  اجازه ندهیم دشمنان نظام، آنها را در تنگنا قرار دهد.

امام جمعه چالدران با اظهار به اینکه باید اجرای فرمان‌های رهبری در همه زمینه‌ها مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: دشمنان برای دسیسه‌چینی علیه کشورمان تلاش می‌کنند حال آنکه باید از طریق عنایت به فرمایشات رهبری زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه در آستانه سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) قرار گرفته‌ایم، بیان داشت: مسئولان و والدین باید بسترها را برای ازدواج آسان مردم فراهم کنند و دستورات شرع را در این ارتباط رعایت کنند.

یوسف‌زاده به لزوم ترغیب جوانان برای ازدواج کردن تاکید کرد و بیان داشت: باید افرادی که در سن ازدواج هستند در این راستا مقدمات لازم را برای تشکیل خانواده فراهم کنند، چه‌بسا در این صورت از کژروی‌ها و ناهنجاری‌های اخلاقی در امان می‌مانند.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول