اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شیراز:

عید غدیر فرصتی برای تجدید بیعت با امیرالمومنین (ع) است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: عید غدیر فرصتی برای تجدید بیعت با امیرالمومنین (ع) است.

عید غدیر فرصتی برای تجدید بیعت با امیرالمومنین (ع) است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی زحمتکش بعد از ظهر امروز در دویست و شصت و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در عید قربان پیامبر بزرگ الهی ابراهیم خلیل‌الله حاضر شد از عزیزترین چیز در زندگی خود بگذرد و بر نفس خود غلبه کند.

وی افزود: اتصال عید قربان به روز معرفی امیرالمومنین به عنوان وصی و خلیفه پیامبر که آغاز دوران امامت و ولایت است، رموزی نهفته دارد.

زحمتکش ادامه داد: از عید ابراهیمی تا عید علوی و از قربانگاه اسماعیل تا قربانگاه علی اصغر رابطه وجود دارد.

وی ابراز داشت: عید غدیر فرصتی برای تجدید بیعت با امیرالمومنین (ع) و پیمان مجدد برادری و همدلی در بین تمام مسئولان و خدمتگزاران است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به روز بسیج دانش‌آموزی بیان کرد: سابقه بسیج را نباید تنها در بعد از انقلاب خلاصه کرد چرا که تمام کسانی که پیش از انقلاب در خط امام امت حرکت می‌کردند، بسیجی بودند.

مظفر مختاری دیگر عضو شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این جلسه بیان کرد: پخش یک‌هزار و 106 دقیقه ارتباط مستقیم با شبکه یک، 685 دقیقه ارتباط با شبکه دو، 320 دقیقه با شبکه سه و بیش از یک‌هزار و 500 دقیقه با شبکه چهار برای صدا و سیمای مرکز فارس یک رکورد محسوب می‌شود.

وی افزود: با وجود این تلاش‌ها لازم است که موضوع توهین به فرهنگ مردم شیراز در صدا و سیما را متذکر شویم.

مختاری تصریح کرد: چگونه است که زمانی مردم و مسئولان شهر اصفهان به ساخت سریال تلویزیونی زاینده‌رود که به لهجه و فرهنگ آنها توهین کرده بود اعتراض کردند، پخش سریال متوقف شد اما رفتار مشابه در مورد مردم فارس بی‌پاسخ می‌ماند.

به گزارش فارس، بارها و بارها مسئولان رسانه ملی که زیر نظر مسئولان ارشد نظام اداره می‌شود در مورد اعتراض به شخصیت جانعلی توسط مردم لر، اعتراض به آشپزپاشی با لهجه همدانی، اعتراض به سریال پایتخت توسط مردم مازندران، اعتراض به سریال زاینده‌رود توسط اصفهانی‌ها و ... اعلام کرده‌اند که در ساخت برنامه و سریال با لهجه‌های مختلف هیچ قصد توهینی وجود ندارد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول