اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با حضور استاندار در مشگین‌شهر

مشعل گاز در آقبلاغ و میر‌کندی افروخته شد

خبرگزاری فارس: همزمان با سفر استاندار اردبیل به مشگین‌شهر مشعل گازرسانی به آقبلاغ و میر‌کندی مشگین‌شهر افروخته شد.

مشعل گاز در آقبلاغ و میر‌کندی افروخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که ظهر امروز با حضور اهالی این دو روستا برگزار شد در بین اعتراض‌های مردمی نسبت به تاخیر اجرای این پروژه گازرسانی به این دو روستا به صورت نمادین به بهره‌برداری رسید و قرار شد ظرف یک ماه آینده اهالی روستای آقبلاغ با علمک‌گذاری از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

در این مراسم تعدادی از روستاییان با انتقاد به نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس که پیش از این قول داده بود در کمتر از یک سال این پروژه تکمیل شود تغییر به وجود آمده را غیر‌قابل قبول دانستند.

استاندار اردبیل در این مراسم به اهالی آقبلاغ قول مساعد داد تا یک ماه آینده تمام اهالی روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شوند تا قبل از فرارسیدن زمستان مشکلات و دغدغه‌های آنها برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم همچنین مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در سخنانی اظهار داشت: پروژه گازرسانی به آقبلاغ به طول 14 کیلومتر شبکه‌گذاری شده و بیش از 250 علمک نیز نصب خواهد شد.

فیروز خدایی یادآور شد: هزینه اجرای این پروژه 500 میلیون تومان می‌باشد که قرار است به 312 خانوار روستایی آقبلاغ گازرسانی به شکل کامل و با نصب علمک انجام شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 30 علمک در این روستا نصب شده است، گفت:‌ تا 1.5 ماه آینده تلاش می‌کنیم تا گازرسانی به این روستا با علمک‌گذاری تکمیل شده و اهالی بتوانند از گاز طبیعی استفاده کنند.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول