اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه بیرجند:

غدیر بهترین روز برای رسیدن به کمال است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج سپاه بیرجند گفت: غدیر بهترین روز و لحظه عمر انسان برای رسیدن به کمال، پیشرفت، تعالی، آزادگی و آراستگی است.

غدیر بهترین روز برای رسیدن به کمال است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام محمدرضا توکلی‌راد در اختتامیه طرح هجرت سه بسیج دانش‌آموزی بیرجند ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و ولادت با سعادت امام هادی(ع) اظهار کرد: طرح هجرت سه حرکتی ارزشی و معنوی در راستای سازندگی کشور است.

وی با بیان اینکه فرهنگ تلاش، خرد جمعی، کارگروهی و تعاون در طرح هجرت سه مورد اشاعه و تبیین قرار می‌گیرد، ادامه داد: طرح هجرت سه بهترین راه برای غنی‌سازی مفید و موثر دانش‌آموزان و نسل جوان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج سپاه بیرجند تصریح کرد: طرح هجرت سه بستری مناسب برای فراگیری ارزش‌ها و فرهنگ‌های اصیل از قبیل فرهنگ کار و تلاش است که نهادینه‌سازی این فرهنگ در جامعه یک امر ضروری است.

توکلی‌راد با اشاره با تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش و کار گروهی افزود: تمام دستاوردها و موفقیت‌های هر اجتماع و کشوری به واسطه کار گروهی و خرد جمعی محقق می‌شود و نتیجه کار گروهی موثرتر از نتیجه کار فردی است.

وی با بیان اینکه سازندگی یکی از نیازهای جامعه و کشورمان است، یادآور شد: طرح هجرت سه دیدگاه‌ها و نظرات را راجع به کار گروهی تغییر می‌دهد و زمینه‌های تعاون و هم‌اندیشی در کارها را برای نسل جوان در آینده فراهم می‌آورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج سپاه بیرجند، خودباوری و خودسازی را از دیگر شاخص‌ها و ویژگی‌های طرح هجرت سه عنوان کرد و گفت: با خودسازی و خودباوری می‌توانیم در تمام عرصه‌ها و مراحل زندگی موفق عمل کنیم.

توکلی‌راد از غدیر به عنوان یک اتفاق بزرگ در تاریخ اسلام یاد کرد و افزود: غدیر بهترین روز و لحظه عمر انسان برای رسیدن به کمال، پیشرفت، تعالی، آزادگی و آراستگی است.

وی ادامه داد: برای رسیدن به درجات کمال و معنویت باید دنباله‌رو و عمل کننده واقعی غدیر بود و در خط ولایت حرکت کرد.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول