اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای سیستان‌وبلوچستان:

آموزشگاه‌های آزاد نقش مهمی در پرکردن خلأهای آموزشی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس آموزشگاه‌های آزاد آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان‌وبلوچستان گفت: تأسیس و راه‌اندازی آموزشگاه‌های آزاد نقش مهمی در پرکردن خلأهای آموزشی و دسترسی آسان متقاضیان به مهارت آموزی دارد.

آموزشگاه‌های آزاد نقش مهمی در پرکردن خلأهای آموزشی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان، جلیل شهریاری با اشاره به پراکندگی جغرافیایی موجود در استان اظهار داشت: تأسیس و راه‌اندازی آموزشگاه‌های آزاد نقش مهمی در پرکردن خلأهای آموزشی و دسترسی آسان متقاضیان به مهارت آموزی دارد.

وی حمایت از آموزشگاه‌های آزاد را از اولویت‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای دانست و افزود: در همین ارتباط، تمامی امورات مربوط به تأسیس آموزشگاه‌ها، نیازهای مهارت آموزان شامل مکان مورد استفاده، به‌کارگیری مربی و سایر گزینه‌های مربوط به آموزشگاه‌ها به طور دقیق و مستمر تحت نظارت این سازمان قرار دارد.

رئیس آموزشگاه‌های آزاد آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: در حال حاضر در شهرهای زابلی، سوران، قصرقند، هامون شهر، محمدآباد، فنوج، کنارک، سرباز، نیکشهر و بزمان آموزشگاه آزاد راه‌اندازی شده که سهم بسزایی در ایجاد اشتغال و مهارت آموزی داشته است.

شهریاری گفت: به منظور حمایت از آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای و ارتقای سطح کیفی آموزش، تمامی مدیران وزشگاه‌های آزاد موظف هستند تا در دوره‌های برگزار شده از طرف سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کنند.

وی بیان داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای تنها در صورتی مجوز مدیریت آموزشگاه‌ها را تمدید می‌کند که مدیران مربوطه در دوره‌های آموزش نوین مدیریت این سازمان شرکت کرده باشند.

رئیس آموزشگاه‌های آزاد آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان‌وبلوچستان برگزاری دوره‌های جدید را متناسب با ارائه الگوهای نوین عنوان کرد.

انتهای پیام/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول