اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نخست لیگ دسته یک هندبال کشور

آمل میزبان تیم هیئت هندبال زنجان شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل گفت: در هفته نخست لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور در دیدار خانگی جمعه هفته جاری میزبان هیئت هندبال زنجان است.

آمل میزبان تیم هیئت هندبال زنجان شد

حسن حاجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: برای دومین سال متوالی در لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور تیم‌داری می‌کنیم و تیم‌داری در این مرحله کار سخت و دشواری است.

وی افزود: بازیکنان بسیار خوبی را در ترکیب تیم داریم و حتی از سه بازیکن لیگ برتری که اهل مازندران هستند برای حضوری بهتر در این دوره از رقابت‌ها استفاده می‌کنیم.

حاجی با اعلام اینکه شاگردانم تاکنون به 70 درصد آمادگی گروهی، جسمانی و روانی خود دست یافتند، ابراز داشت: تا رسیدن به آمادگی کامل مقداری فاصله داریم زیرا تمرینات این تیم دیر شروع شده و تکلیف حامی مالی تیم مشخص نبود که موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج حمایت مالی از این تیم را برعهده گرفت.

سرمربی تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل با بیان اینکه در هفته نخست لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور در دیدار خانگی جمعه هفته جاری میزبان هیئت هندبال زنجان هستیم، ادامه داد: مطمئنا کار سختی را در هفته اول داریم زیرا شناخت زیادی از تیم حریف نداریم و چون تیم‌ها در لیگ دسته یک تیمداری می‌کنند معمولا شاکله تیمی و بازیکنان‌شان در هر فصل ثابت نبوده و با تغییراتی همراه هستند.

حاجی یادآور شد: هم‌اکنون تمرینات منسجم و منظمی را در دستور کار داریم و بازیکنان نیز با نشاط و سرزندگی خاصی تمرینات را دنبال می‌کنند و انگیزه بالایی برای رویارویی با زنجان دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان این تیم مصدومیت خاصی در بین بازیکنان مشاهده نمی‌شود ولی دو هندبالیست ثامن‌الحجج آمل مشکل کاری دارند که هرچه زودتر مشکل‌شان برطرف شود.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول