اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هندبال لیگ دسته اول کشور

هیئت هندبال کرمانشاه بدون اسپانسر در لیگ شرکت می‌کند/ نگرانی‌ها برای بازی‌های خارج از خانه

خبرگزاری فارس: هیئت هندبال کرمانشاه در حالی فردا بازی‌های خود را در لیگ دسته اول کشور آغاز می‌کند که مسئولان و کادر فنی آن از شرکت تیم کرمانشاه بدون کمک‌های مالی و اسپانسر خبر می‌دهند.

هیئت هندبال کرمانشاه بدون اسپانسر در لیگ شرکت می‌کند/ نگرانی‌ها برای بازی‌های خارج از خانه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هیئت هندبال کرمانشاه در حالی فردا بازی‌های خود را در لیگ دسته اول کشور آغاز می‌کند که مسئولان و کادر فنی آن از شرکت تیم کرمانشاه بدون کمک‌های مالی و اسپانسر خبر می‌دهند و در خصوص تامین هزینه‌های تیم ابراز نگرانی کرده‌اند.

فصل جدید هندبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور پس از چند هفته تاخیر، بالاخره فردا با بازی تیم هیئت هندبال کرمانشاه و پارس مس فلاورجان، در حالی آغاز می‌شود که مسئولان این تیم در خصوص تامین هزینه‌های شرکت این تیم در لیگ اظهار نگرانی کرده‌اند.

رضا عزتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: تیم هیئت هندبال کرمانشاه به دلیل اینکه در استان حمایت‌های مالی از تیم‌های حاضر در لیگ‌های ورزشی وجود ندارند، بدون اسپانسر و کمک‌های مالی در این فصل از مسابقات شرکت خواهد کرد.

عزتی با احساس تاسف افزود: این مساله از ابتدای لیگ باعث ایجاد نگرانی در تیم شده است که چگونه می‌توان بازی‌های آینده تیم را انجام داد.

سرمربی تیم هیئت هندبال کرمانشاه با اشاره به بازی روز پنجشنبه این تیم با پارس مس فلاورجان ادامه داد: بازی‌های هفته اول و دوم لیگ را که در خانه است با حداقل امکانات می‌توانیم انجام دهیم اما برای بازی‌های آینده نگران هزینه رفت و آمد تیم و دیگر هزینه‌ها هستیم.

عزتی با اشاره به اینکه شرکت تیم‌های گروهی مانند هندبال در مسابقات لیگ، هزینه‌های زیادی را در پی خواهد داشت، گفت: به دلیل زیاد بودن تعداد اعضای تیم‌های هندبال و همچنین بالا رفتن هزینه‌ها، دیگر نمی‌توان از بودجه هیئت هندبال که برای این مسابقات پیش‌بینی نشده است، استفاده کرد.

سرمربی تیم هیئت هندبال کرمانشاه خاطرنشان کرد: مشکلات موجود باعث روی آوردن تیم به استفاده از بازیکنان خوب بومی شده است.

وی تصریح کرد: تمرینات تیم برای مسابقات به خوبی پیگیری شده است و تیم برای حضوری قابل قبول در لیگ آماده شده است.

عزتی با اظهار امیدواری گفت: با توجه به روحیه بازیکنان و تمرینات تیم کرمانشاه، می‌توان از تیم‌هایی بود که در این فصل از لیگ حرفی برای گفتن داشت.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول