اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم هندبال کاسپین قزوین:

می‌توانستیم برنده از زمین بازی خارج شویم/ به آینده امیدواریم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم هندبال کاسپین قزوین با اشاره به تساوی این تیم مقابل تیم نیروی زمینی تهران در هفته چهارم رقابت‌های لیگ هندبال باشگاه‌های کشور گفت: می‌توانستیم برنده از زمین بازی خارج شویم.

می‌توانستیم برنده از زمین بازی خارج شویم/ به آینده امیدواریم

سیدمحمد حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه بازیکنان تیم هندبال کاسپین قزوین در این دیدار مستحق پیروزی بودند، اظهار کرد: در این بازی همه چیز دست به دست هم داد تا در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی به پایان برسد.

وی افزود: در این دیدار بازیکنان تیم هندبال کاسپین قزوین عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند و با وجود اینکه در بیشتر دقایق بازی برتری بیشتری نسبت به حریف خود داشتند، تن به نتیجه تساوی دادند.

حسینی با اشاره به اینکه در نیمه نخست این دیدار هندبالیست‌های تیم کاسپین قزوین بازی روان و یک‌دستی را مقابل نیروی زمینی به نمایش گذاشتند گفت: متأسفانه در آخرین دقایق این نیمه با بدشانسی محض بازی با نتیجه تساوی 11 بر 11 به پایان رسید.

رئیس هیئت هندبال استان قزوین ادامه داد: در آغاز نیمه دوم از آنجا که از امتیاز میزبانی باید بیشترین بهره را می‌بردیم، بازیکنان تیم کاسپین تمام تلاش خود را به کار گرفتند و در دقایقی از این دیدار نیز برتری خود را به تیم نیروی زمینی دیکته کردند.

وی تصریح کرد: در نیمه دوم در چند صحنه باز هم بازیکنان تیم هندبال کاسپین قزوین از حریف خود پیش افتادند که با بدشانسی و تجربه کم نتوانستند از موقعیت‌های به دست آمده استفاده لازم را ببرند.

حسینی عنوان کرد: در این دیدار تماشاگران با تشویق‌های بی‌امان خود به بازیکنان تیم هندبال کاسپین روحیه دادند و در بیشتر دقایق بازی با شور و هیاهوی خود در سالن شهید بابایی قزوین به گرمی هندبالیست‌های تیم کاسپین را مورد مهر و محبت خود قرار دادند.

سرپرست تیم کاسپین قزوین خاطرنشان کرد: گرچه در این دیدار با بدشانسی به نتیجه تساوی رضایت دادیم اما با توجه به شرایط خوب و آمادگی بالای بازیکنان تیم کاسپین، در بازی‌های آینده برای شاد کردن دل تماشاگران خون‌گرم قزوینی با جان و دل برای پیروزی به مصاف حریفان خود خواهیم رفت.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول