اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت عید غدیر صورت می‌گیرد

برگزاری مراسم جشن «اکمال دین» در دانشگاه سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مسئول هیئت متوسلین به چهارده معصوم (ع) دانشگاه سیستان‌وبلوچستان گفت: به مناسبت فرارسیدن عید غدیر خم، مراسم جشنی تحت عنوان «اکمال دین» ویژه دانشجویان پسر در دانشگاه سیستان‌وبلوچستان برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم جشن «اکمال دین» در دانشگاه سیستان‌وبلوچستان

حسین زهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: مراسم جشن «اکمال دین» ویژه دانشجویان پسر، روز شنبه 13 آبان‌ماه ساعت 19 در محل محوطه خوابگاه رضوان دانشگاه سیستان‌وبلوچستان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این ویژه‌ برنامه از حجت‌الاسلام مستشاری، مبلغ اعزامی از حوزه علمیه قم، به عنوان سخنران و نیز از جواد جامعی، مداح اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دعوت به عمل می‌آید.

مسئول هیئت متوسلین به چهارده معصوم (ع) دانشگاه سیستان‌وبلوچستان یادآور شد: به پا داشتن شعار دینی، ادخال سرور، تقویت اعتقادات دینی و روحیه ولایت‎محوری از اهم اهداف برگزاری این مراسم است.

برگزاری مسابقه «در سایه‌سار ولایت» در دانشگاه سیستان‌وبلوچستان

مسئول جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان‌وبلوچستان نیز گفت: مسابقه «در سایه‌سار ولایت» با محوریت بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با جوانان استان خراسان‌شمالی، به صورت غیرحضوری از روز دوشنبه، هشتم آبان‎ماه در دانشگاه سیستان‌وبلوچستان آغاز شد.

رسول کبیری افزود: علاقمندان پس از دریافت منبع این مسابقه از محل مسجد حضرت قائم (عج) و نمازخانه حضرت بقیةالله (عج) و یا دفاتر جامعه اسلامی این دانشگاه، باید پاسخ سؤالات مسابقه، همراه با مشخصات کامل خود را در برگه‌ای مجزا ثبت کرده و به داخل صندوق‌هایی که برای این منظور در مسجد دانشگاه تعبیه شده، بیاندازند.

وی بیان کرد: علاقمندان به شرکت در مسابقه تا 11 آبان‎ماه مهلت دارند، پاسخ سوالات را ارسال کنند.

نام‎نویسی مسابقه کتابخوانی «نگین آفرینش» آغاز شد

مسئول کانون مهدویت دانشگاه سیستان‌وبلوچستان نیز اظهار داشت: نام‎نویسی دومین دوره مسابقه کتابخوانی نگین آفرینش (درسنامه مقدماتی مباحث مهدویت) ویژه عموم دانشجویان، در دانشگاه سیستان‌وبلوچستان آغاز شد.

الهه مغدانی بیان کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه برای نام‌نویسی و دریافت منبع مسابقه می‌توانند به دفتر کانون مهدویت واقع در مسجد حضرت قائم (عج) در دانشکده مهندسی (ویژه آقایان) و واحد خواهران دفتر نهاد رهبری واقع در دانشکده ادبیات (ویژه بانوان) مراجعه کنند.

وی افزود: اردوی زیارتی قم، آموزش دوره تکمیلی مهدویت و دیدار با مراجع عظام، جوایز این مسابقه را تشکیل می‎دهند.

مسئول کانون مهدویت دانشگاه سیستان‌وبلوچستان یادآور شد: این مسابقه 20 آبان‌ماه جاری در دانشگاه سیستان‌وبلوچستان برگزار می‎شود.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول