اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:

تغییر فرماندار بوشهر با دستور مستقیم استاندار صورت گرفت

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده به هیچ عنوان به دنبال این نبوده‌ام که بخواهم فرماندار بوشهر را تغییر بدهم و استاندار بوشهر شخصا این اقدام را انجام داده است.

تغییر فرماندار بوشهر با دستور مستقیم استاندار صورت گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر عبدالکریم جمیری صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران در بوشهر با تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر و هفته ولایت اظهار داشت: توجه به موضوع ولایت و امامت توجه به اصل هدایت و اصل فلسفه حیات انسان در عرصه هستی است.

وی افزود: تنها راه نجات انسان برای رسیدن به هدف متعالی خود که برای آن خلق شده پیروی از ولایت الهی است.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره کردن به حساسیت و اهمیت رسانه عنوان کرد: کار رسانه این نیست که هر آنچه را که می‌بیند و می‌شنود بدون تجزیه و تحلیل آن را منعکس نماید، بلکه باید با یک آنالیز مناسب از اطلاعات و اخباری که به دست می‌آورند با ادبیات مناسب کرامت کرده و جامعه خود را حفظ کند.

این مسئول تصریح کرد: همه سعی و تلاش من این بوده که یک هماهنگی و وفاقی بین نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی شکل بگیرد که امروز تحقق پیدا کرده و نگاهمان در مسیری قرار گرفته که افق آینده استان بوشهر در بلندترین نقطه توسعه و پیشرفت قرار بگیرد.

وی بیان کرد: استان بوشهر با آن همه پتانسیلی که دارد به یک مدیریت اجرایی توانمند و کارآمد نیاز دارد و مدیریت ارشدی که امروز سکانداری این استان عزیز را در دست گرفته باید بتواند با هماهنگی و پویایی در عرصه اجرا توقعات مردم استان را برآورده سازد.

جمیری اضافه کرد: موضوع الحاق استان فارس به خلیج فارس یک موضوع تکراری است که دوباره به آن دامن زده شده و به اعتقاد بنده استان بوشهر با این مرز آبی طولانی که با خلیج فارس دارد همگان از آن بهرمند هستند و هیچ استانی محدودیتی نداشته و بحث ملحق شدن استان فارس به خلیج فارس جهت ایجاد اختلاف ما بین این دو استان است.

وی با اشاره به خاموش ماندن قطار حرکت پروژه راه آهن استان بوشهر افزود: باید این انتظاری که برای مردم استان بوشهر ایجاد کرده‌ایم به آن‌ها یک پاسخ مناسب بدهیم تا برای آنان معلوم شود که این پروژه راه آهن در چه زمانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در رابطه با تغییر فرماندار بوشهر عنوان کرد: آنهایی که موضوع تغییر فرماندار بوشهر را از جانب بنده مطرح کرده‌اند آگاهی لازم در این رابطه نداشته‌اند و من همواره اعلام کرده‌ام که همه همت خود را به کار خواهم گرفت که بین دوستان و نیروهای متعهد استان کمترین شکافی ایجاد نشود.

این مسئول گفت: بنده به هیچ عنوان به دنبال این نبوده‌ام که بخواهم فرماندار بوشهر را تغییر بدهم و استاندار بوشهر شخصا این اقدام را انجام داده است.

جمیری در ادامه تصریح کرد: بنده در حوزه عزل و نصب‌های مدیریتی در استان بوشهر هیچ دخالتی نخواهم داشت، ولی در صورت مشورت نیروهایی را معرفی خواهم کرد.

وی در رابطه با وضعیت محله‌های هلیله و بندرگاه متذکر شد: چندین سال متوالی است که مردم اهالی هلیله و بندرگاه نگران وضعیت خود هستند و تاکنون امکانات لازم برای آن اهالی فراهم نشده است و امیدواریم بتوانیم به زودی مشکلان آنان را برطرف کنیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: سال گذشته اعتبار مناسبی برای محله هلیله و بندرگاه اختصاص یافت ولی به دلیل ناکارآمدی و ضعف مدیریتی این اعتبار از بین رفت.

انتهای پیام/ن10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول