اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده منطقه یکم ندسا با اشاره به یاوگویی‌های دشمن:

آرایش ناوگان‌های نظامی بیگانه در خلیج فارس هیچ تغییری نکرده است

خبرگزاری فارس: فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه نباید زمان و فکر خود را معطوف یاوه‌گویی‌های دشمنان کنیم، گفت: در ماه‌های اخیر هیچ تغییر و تحرکی در آرایش ناوگان‌های نظامی بیگانه در خلیج فارس مشاهده و رصد نشده است.

آرایش ناوگان‌های نظامی بیگانه در خلیج فارس هیچ تغییری نکرده است

سردار رضا ترابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس، در پاسخی سوالی مبنی بر اینکه آیا پس از تهدیدات اخیر دشمنان، آیا بخش‌های اطلاعاتی و رصد ندسا در خلیج فارس تحرک و یا تغییری را در ناوگان‌های نظامی بیگانه حاضر در خلیج فارس مشاهده کرده‌اند، اظهار داشت: این تهدیدات همواره در سی سال اخیر بوده است و ملت ایران بیشتر از هر زمانی می‌داند که این تهدیدات بیشتر شبیه یاوه‌گویی‌ است.

وی ادامه داد: ماموریت اصلی نیروی دریایی سپاه حفاظت از آب‌های سرزمینی است و این ماموریت در سال‌های اخیر همواره به بهترین نحو ممکن انجام شده است.

ترابی افزود: غرب می‌خواهد با تهدیدات خود علیه نظام اسلامی، پیرامون مشکلات خود اذهان و افکار عمومی را منحرف کرده و مشکلات خود را پنهان کند.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: آن روزی که ایران در سال 57 مورد حمله قرار گرفت، با آن همه مشکلاتی که در ساختار نیروهای نظامی و دفاعی وجود داشت، دشمن نتوانست کاری از پیش ببرد، چه برسد به حال که ایران اسلامی در قله اقتدار ایستاده و دستاوردهای شگفت‌انگیزی را در حوزه دفاعی داشته است.

به گفته ترابی، این امر را استکبار و غرب به خوبی می‌دانند و بر این امر واقفند که ایران اسلامی امروز یکی از قدرت‌های اول دنیاست.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران، مطمئناً هر اقدامی که بر علیه‌اش صورت گیرد، را قطعاً با قوی‌‌ترین و شدیدترین وجه ممکن پاسخ می‌گوید.

ترابی تاکید کرد: در کشور نیز نباید خیلی وقت و فکر خود را به این یاوه‌گویی‌ها اختصاص دهیم و باید با حفظ اقتدار و انسجام خود، یکپارچه برای پیشرفت و سربلندی هر چه بیشتر نظام تلاش کنیم.

وی همچنین در ادامه یادآور شد: نیروی دریایی سپاه با رصد کامل تنگه هرمز و خلیج فارس تمامی ترددها را زیر نظر دارد به گونه‌ای که هر نوع تردد در تنگه باید با رصد سپاه باشد.

ترابی در پاسخ خبرنگار فارس اضافه کرد: در ماه‌های اخیر هیچ گونه تغییر و جابجایی و یا تحرکی از سوی ناوگان‌های بیگانه حاضر در خلیج فارس دیده نشده است.

انتهای پیام/ع10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول