اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بولینگ و بیلیارد استان فارس:

شیراز میزبان مسابقات بیلیارد کشور می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بولینگ و بیلیارد استان فارس گفت: شیراز میزبان مسابقات بیلیارد انتخابی جایزه بزرگ کشور می‌شود.

شیراز میزبان مسابقات بیلیارد کشور می‌شود

محمدرضا واهبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: مسابقات ورزشی علاوه بر ایجاد انگیزه برای ورزشکاران، باعث ترغیب مربیان و صاحبان باشگاه‌ها برای تقویت و ارتقای فعالیت‌ها می‌شود.

وی افزود: رشته ورزشی بیلیارد در کشور ما و خاصه در فارس زمینه‌های لازم را برای کسب مقام‌های جهانی و قاره‌ای دارد و نتایج حاصله از فعالیت‌های یک سال گذشته موید این نظر است.

واهبی اضافه کرد: مسابقات جایزه بزرگ برای سازماندهی مسابقات حرفه‌ای و ارتقای سطح کیفی ورزشکاران مطرح در سطح کشور راه‌اندازی شده تا زمینه‌های لازم برای رشد و پیشرفت بیلیارد را هموار سازد.

دبیر هیئت بولینگ فارس گفت: دیدگاه اصلی در برنامه‌ریزی این مسابقات توجه به باشگاه‌های فعال در شهرها بوده و شاکله اصلی این رقابت‌ها در سطوح مختلف باشگاه‌محوری است.

وی بیان داشت: برگزاری این‌گونه مسابقات زمینه فعال شدن داوران و باشگاه‌ها و جذب مربیان واجد شرایط در باشگاه‌ها را نیز فراهم می‌کند.

واهبی با اشاره به میزبانی شیراز در مرحله مقدماتی این مسابقات گفت: فارس قطب بیلیارد کشور است و این موضوع با کسب سه عنوان قهرمانی به اثبات رسیده و میزبانی این شهر به دلیل حضور بسیاری از نفرات نخبه بیلیارد کشور بوده و تمام نگاه‌ها به این رقابت‌ها جلب می‌شود.

به گزارش فارس، این مسابقات از 18 آبانماه جاری در سالن بیلیارد هتل آرین شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول