اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس:

واحدهای تولیدی فارس مشکل نقدینگی دارند

خبرگزاری فارس: معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: افزایش قیمت ارز و قیمت تمام شده بعضی از کالاها، واحدهای تولیدی در این استان را با مشکل نقدینگی مواجه کرده است.

واحدهای تولیدی فارس مشکل نقدینگی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدابراهیم صداقت بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل قدیمی و سنتی‌بودن روش فروش کالا از سوی واحدهای صنفی و تولیدی، آنها با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده‌اند.

وی افزود: برای رونق بخشیدن به فروش کالا، باید با تغییر فروش از سنتی و مدتی به نقدی، بسیاری از مشکلات پیش روی فروشندگان برطرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در شیوه تولید و توزیع باید بازنگری شود، اضافه کرد: باید سیاست‌های بازار در استان فارس تابع کلان‌شهرها باشد تا تولیدکننده‌ها و واحدهای تجاری از رونق بیشتری در کسب و کار برخوردار شوند.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 3 هزار واحد تولیدی در استان فارس مشغول به فعالیت هستند که با تمهیدات صورت‌گرفته و افزایش این واحدها شاهد کاهش تخلف در آنها هستیم.

صداقت بیان داشت: به ازای هر 22 خانوار یک واحد ناظر صنفی کار نظارت بر گران‌فروشی و احتکار فروشندگان و واحدهای تولیدی را بر عهده دارد.

وی مهم‌ترین مشکل بنکداران را نوسانات قیمت کالا دانست و افزود: با تلاش‌های انجام شده شاهد کاهش نوسانات قیمت ارز در بازار هستیم.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس ابراز داشت: مهم‌ترین دغدغه بنکداران افزایش قیمت ارز، نوسانات قیمت کالا و بی‌توجهی به امر بازار است.

وی در ادامه خواستار توجه جدی به این قشر از جامعه شد.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول