اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با روز 13 آبان

بازی رایانه‌ای عصر اقتدار رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان از رونمایی بازی رایانه‌ای عصر اقتدار به مناسبت روز دانش‌آموز با محوریت تسخیر لانه جاسوسی خبر داد.

بازی رایانه‌ای عصر اقتدار رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد ادیب ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت اعلام برنامه‌های 13 آبان و عید غدیرخم برگزار شد، با اشاره به هفته بسیج دانش‌آموزی و برنامه‌های تدارک شده این روز اظهار کرد: روز دانش‌آموز، روز شهادت محمدحسین فهمیده نماد حضور با بصیرتی است که به برکت آن یاد و خاطر 36 هزار شهید دانش‌آموز در سراسر کشور و 5 هزار شهید استان زنده نگه داشته‌ می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این تعداد شهید دانش‌آموز نشانه نقش کلیدی دانش‌آموزان در دفاع مقدس است، افزود: روز 13 آبان نماد حضور دانش‌آموزان در پیمودن مسیر انقلاب اسلامی است، چنانکه 56 نفر از تظاهر کنندگان آن دوران دانش‌‌‌آموز بودند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: الگوهای قابل دسترس ما همین شهدا هستند که امسال شهدای شاخص ما شهید ناهید فاتحی کرجو و بهنام محمدی هستند.

وی با اشاره به برنامه‌های مختلف بسیج دانش‌آموزی در راستای تبلیغ و تبیین دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس ادامه داد: فراخوانی به شوراهای واحد مقاومت صادر شده است که در روز دانش‌آموز، دانش‌آموزان بسیجی با لباس بسیجی در راهپیمایی و نیز نماز جمعه شرکت کنند.

ادیب با اعلام اینکه یک سری از دانش‌آموزان اصفهانی فردا به دیدار رهبر معظم انقلاب اعزام می‌شوند، گفت: روز 13 آبان برپایی غرفه فرهنگی در میدان امام، مسابقه نقاشی امیدان(آمریکا، دشمن کودکان) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: 12 هزار متر بنر در واحدهای مقاومت و نیز در سطح شهر هم به مناسبت عید غدیرخم و هم به مناسبت روز دانش‌آموز توزیع می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان همچنین از رونمایی بازی رایانه‌ای عصر اقتدار یا لانه شیطان خبر داد و افزود: شعار روز 13 آبان امسال دانش‌آموز بسیجی امید و انتظار و دانش‌آموز بسیجی استکبارستیزی و مقاومت است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول