اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

26 و 27 بهمن کنفرانس آموزش الکترونیکی برگزار می‌شود

ارسال 400 مقاله به دبیرخانه کنفرانس یادگیری و آموزش الکترونیکی

خبرگزاری فارس: دبیر علمی هفتمین کنفرانس ملی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی یادگیری و آموزش الکترونیکی گفت: با پایان فرصت ارسال مقالات بیش از 400 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شد.

ارسال 400 مقاله به دبیرخانه کنفرانس یادگیری و آموزش الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی اکبر صفوی ظهر امروز در نشست خبری هفتمین کنفرانس ملی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی یادگیری و آموزش الکترونیکی اظهار داشت: محورهای این کنفرانس شامل تضمین کیفیت، ارزشیابی، ارزیابی و اعتبارسنجی در یادگیری الکترونیکی، جنبه‌های مهندسی و فناوری در یادگیری الکترونیکی یادگیری و یاددهی، طراحی،

روش‌شناسی و ارزیابی در یادگیری الکترونیکی است.

جنبه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی در نظام یادگیری الکترونیکی، کاربردها و موردکاوی در نظام یادگیری الکترونیکی و جنبه‌های راهبردی، مدیریت و سازمان در یادگیری الکترونیکی دیگر مواردی بود که وی به عنوان محورهای همایش به آن اشاره کرد.

به گفته صفوی پروفسور رابرت جان سیمون از کشور هلند و پروفسور آتسوسی هیرومی از کشور آمریکا دو سخنران کلیدی این کنفرانس هستند.

وی ادامه داد: این کنفرانس بیست و پنجم و بیست و ششم بهمن‌ماه امسال با هدف تبادل اطلاعات و آخرین دستاوردهای علمی و پیگیری و رصد رویدادهای علمی و تجاری مرتبط با آموزش و یادگیری الکترونیکی توسط انجمن یادگیری الکترونیکی ایران و دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

دبیر علمی کنفرانس یادگیری الکترونیک در ادامه تصریح کرد: تاکنون 500 نفر ثبت‌‌نام اولیه را انجام داده‌اند و 25 مقاله به زبان انگلیسی به دبیرخانه همایش رسیده است.

وی اضافه کرد: کارگاه‌های کاربرد آموزش الکترونیک برای کودکان استثنائی، آموزش‌‌های فنی و حرفه‌ای و علوم پزشکی در حاشیه کنفرانس برگزار می‌‌شود و با وجود اتمام فرصت ثبت‌نام در کنفرانس، برای نام‌نویسی در کارگاه‌ها هنوز زمان وجود دارد.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول