اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

عقب‌ماندگی موجود در منطقه نتیجه بی‌عدالتی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: فقر و عقب‌ماندگی موجود در منطقه نتیجه بی‌عدالتی است، بنابراین باید تلاش کرد تا عدالت با حفظ حقوق ساکنان این منطقه همراه شود.

عقب‌ماندگی موجود در منطقه نتیجه بی‌عدالتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرج‌الله عارفی پیش از ظهر امروز در بازدید از روستای الله‌آباد ابوسعیدی از توابع بخش اسماعیلیه در جمع مردم با اشاره به اینکه در قانون اساسی قوای سه‌گانه  مستقل از یکدیگر بوده و هر کدام وظایف خاص خود را دارند، اظهار داشت: بر همین اساس وظیفه نماینده قانونگذاری، نظارت بر کارهای اجرایی و انتقال مشکلات مردم به مسئولان است.

وی شعار اصلی دولت را عدالت خواند و افزود: فقر و عقب‌ماندگی موجود در منطقه نتیجه بی‌عدالتی است، بنابراین باید تلاش کرد تا عدالت با حفظ حقوق ساکنان این منطقه همراه شود.

عارفی با اعلام خبر بهسازی راه روستایی این منطقه طی یک ماه آینده تصریح کرد: با همکاری اداره راه و شهرسازی شهرستان جیرفت این راه روستایی بهسازی و آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال پیگیری زمین و مسکن برای جوانان این منطقه هستیم، ابراز داشت: باید توسعه کیفی و افزایش بهره‌وری محصولات کشاورزی را در اولویت کاری خود قرار دهیم.

عارفی همچنین در بازدید از روستای اسماعیلیه علیا از توابع بخش اسماعیلیه در جمع مردم عنوان کرد: تنها درآمد 40 خانوار روستایی که در این منطقه زندگی می‌کنند، دامپروری و کشاورزی است.

وی با اشاره به اینکه در حال تدوین قانونی هستیم که محصولات کشاورزی در مرحله تولید به فروش برسد، اذعان داشت: ایجاد صنعت فرآوری و بسته‌بندی و ساماندهی محصولات کشاورزی نیز در اولویت کاری ما قرار دارد.

عارفی در بحث افت شدید ولتاژ برق در منطقه جنوب کرمان بیان داشت:  با بهره‌برداری نیروگاه یک‌هزار مگاواتی شهرستان کهنوج تا پایان سال 92 این مشکل به طور کامل رفع می‌شود.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول