اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

عضویت 120 هزار دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی در تشکل‌های دانش‌آموزی

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این استان تعداد 120 هزار دانش‌آموز عضو تشکل‌های دانش‌آموزی هستند.

عضویت 120 هزار دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی در تشکل‌های دانش‌آموزی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام مصطفی شجاعیان عصر دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در این استان در حال حاضر سه تشکل عمده دانش‌آموزی به موضوع بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی به دانش‌‌آموزان می‌پردازند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دانش‌آموزان استان ما در تشکل‌های بسیج دانش‌آموزی، سازمان دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی فعالیت تشکیلاتی دارند.

شجاعیان در ادامه به عضویت 80 هزار نفری بسیج دانش‌آموزی در این استان اشاره کرد و افزود: کار بسیج دانش‌آموزی آشنا کردن دانش‌آموزان با فنون جنگ سخت و نرم و ایجاد آگاهی و بصیرت‌بخشی به قشر نوجوان و جوان در مدارس است.

این مسئول به طرح هجرت دانش‌آموزی و انجام 52 هزار نفر روز کار و تغییر و زیباسازی چهره مدارس در تابستان امسال اشاره کرد و بیان داشت: در بحث راهیان نور هم در سال گذشته و در مقطع دوم متوسطه تعداد 11 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان ما در این مقطع به سرزمین‌های دفاع مقدس اعزام شدند.

معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تعداد 11 هزار و 500 دانش‌آموز ما در این استان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی هستند که در آن به تربیت نیروهای آینده کشور و بصیرت‌افزایی پرداخته می‌شود.

شجاعیان از تشکیل شوراهای دانش‌آموزی در این استان خبر داد و گفت: انتخابات به صورت جدی و آزادانه برگزار شد که در کل استان 22 هزار و 100 نفر به عنوان شوراهای دانش‌آموزی شناخته شدند و در مدارس چندین شورای دیگر که تعداد آن‌ها به 15 شورا می‌رسد از جمله شورای نماز و شورای امر به معروف و نهی از منکر زیر مجموعه آن به حساب می‌آیند.

وی گفت: تشکل‌های دانش‌آموزی در استان نقش مهمی در راستای بصیرت‌افزایی بر عهده دارند و اکنون حدود 120 هزار دانش‌آموز ما در این تشکل‌ها فعالیت دارند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول