اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجلس شورای اسلامی:

آگاهی دانش‌آموزان از دوران هشت سال دفاع مقدس بیشتر شود

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید با تدابیر لازم آگاهی و بصیرت دانش‌آموزان را نسبت به دوران هشت سال دفاع مقدس بیشتر نماییم.

آگاهی دانش‌آموزان از دوران هشت سال دفاع مقدس بیشتر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی لاریجانی ظهر امروز در یادواره شهید حسین فهمیده و 36 هزار دانش‌آموز شهید کشور که در کرج برگزار شد، اظهار داشت: نسل امروز را باید با آن دوران بیشتر آشنا کرده و اهداف رزمندگان اسلام را برای آنان بازگو نماییم.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم تا آرمان‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس برای نسل امروز قابل درک باشد و آنان خود را موظف بر حفظ آن آرمان‌ها نمایند.

لاریجانی تأکید کرد: امروز دشمن سعی دارد تا اهداف رزمندگان اسلام را مورد هجمه قرار دهد و نسل امروز را از دوران هشت سال دفاع مقدس دور سازد.

وی افزود: دلاورمردی‌ها و شجاعت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس سبب شد که امروز کشور به مرحله‌ای از رشد و توسعه برسد که می‌تواند با بسیاری از کشورهای پیشرفته رقابت کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این شجاعت‌ها و دلاورمردی‌ها نیز باید در بین نسل امروز ترویج داده شود تا بتوانیم فرهنگ دفاع و ایثار را در بین نوجوانان و جوانان امروز نهادینه کنیم.

لاریجانی در ادامه سخنان خود به شهادت حسین فهمیده دانش‌آموز 13 ساله اشاره کرد و گفت: شهادت حسین فهمیده امری معمولی نبود بلکه نشان‌دهنده گام‌های وی از عمق جان به سوی بصیرت و دانایی بود.

وی ادامه داد:‌ این نوجوان فهمیده با شناخت راه شتابان به سوی هدف خویش رفت و در حد استعداد والای خود به جامعه خدمت بزرگی کرد.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول