اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

سرمای زودهنگام کلاردشتی‌ها را غافلگیر کرد/ مردم سوخت تهیه کنند

خبرگزاری فارس: کاهش محسوس دما و بارش برف در ارتفاعات کلاردشت طی دو روز گذشته موجب غافلگیری مردم این منطقه کوهستانی شد.

سرمای زودهنگام کلاردشتی‌ها را غافلگیر کرد/ مردم سوخت تهیه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کلاردشت، تغییر ناگهانی دما، وزش باد و رعد و برق توأم با باران در منطقه کلاردشت و همچنین بارش برف که ارتفاعات علم کوه و تخت سلیمان را سفیدپوش کرد مردم منطقه را با توجه به روند کند گازرسانی با مشکل سوخت روبرو کرده است.

یکی از شهروندان کلاردشتی با ابراز نگرانی از سرمای زودرس گفت: با اطمینان به اینکه امسال گازدار خواهم شد، به سراغ تهیه سوخت نرفتم. از مسئولان انتظار داریم امسال نیز ما را در تهیه سوخت حمایتی کمک کنند. 

* پیمانکاران به تعهدات‌شان عمل نکردند

مهدی سلیمانپور شهردار کلاردشت با گلایه از اداره گاز و سرمای زودهنگام گفت: با وجود تلاش و پیگیری اداره گاز که قرار بود شهروندان ما در سرمای زمستان پیش‌رو دغدغه سوخت نداشته باشند، پیمانکاران حوزه شهری به تعهدات خود عمل نکردند و اکثریت شهروندان ما نه تنها موفق به گرفتن گاز نشدند از آن طرف نیز نتوانستند سوخت خود را بر اساس روال گذشته تهیه کنند.

شهردار کلاردشت افزود: دو ماه پیش یکی از مسئولان گاز شهرستان‌های چالوس و نوشهر و پیمانکار گاز قول دادند ظرف 10 روز علمک‌های گاز بازار کلاردشت نصب شود.

* علمکی نصب نشد

وی خاطرنشان کرد: با گذشت دو ماه علمکی نصب نشده است. همین آقایان امروز می‌گویند چون کارگر افغان نداریم نمی‌توانیم به تعهدات خود عمل کنیم.‌

سلیمانپور ادامه داد: تا یک هفته اگر اداره گاز به تعهدات خود عمل نکند عملیات گازرسانی حوزه شهری را تعطیل می‌کنیم.

این مسئول تأکید کرد: مردم همه‌ساله سوخت زمستانی‌شان را در بهار و تابستان ذخیره می‌کردند ولی امسال موفق به تهیه آن نشده‌اند.

* کم کاری پیمانکاران

محمد سنایی بخشدار کلاردشت نیز در گفت‌وگو با فارس با اظهار گلایه از اداره گاز به علت کم‌کاری پیمانکاران در تحویل به موقع تعهدات خود از مردم خواست نسبت تهیه سوخت زمستانی خود اقدام کنند.    

به گزارش فارس، علم کوه و تخت سلیمان با ارتفاع 4830 و 4800 و 45 قله بالای 4 هزار متر و نیز یخچال‌های 5 هزار ساله، به خاطر جاذبه‌های طبیعی، یکی از مناطق گردشگری ایران و جهان ایران و جهان است.

اداره گاز چالوس و نوشهر در اطلاعیه‌ای از مردم خواست نسبت به تهیه سوخت نفت و گازوئیل خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول