اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس:

دولت سریع‌تر استاندار جدید خراسان‌رضوی را معرفی کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: با توجه به شرایط خاص استان خراسان‌رضوی، دولت باید در انتخاب استاندار جدید سرعت عمل داشته باشد.

دولت سریع‌تر استاندار جدید خراسان‌رضوی را معرفی کند

سید هاشم بنی‌هاشمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به جابه‌جایی محمود صلاحی استاندار خراسان‌رضوی اظهار کرد: تغییر معاونت‌های استانداری و سپس شخص استاندار اتفاق خاصی است.

وی افزود: کسی که مسئولیت و مدیریتی را برعهده می‌گیرد، باید نسبت به مسئولیت خود و حوزه وظایف مدیریت خود آشنایی داشته باشد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین در این راستا باید استاندار جدید نیز نسبت به مسائل و مشکلات خراسان‌رضوی به‌ویژه نسبت به پایتخت معنوی ایران آشنایی کامل داشته باشد تا تصمیمات وی بتواند سبب تبلور و پیشرفت روزافزون مشهد مقدس و استان خراسان‌رضوی شود.

وی تصریح کرد: مشهد مقدس و استان خراسان‌رضوی سرمایه‌های عظیمی را در تمام حوزه‌ها در اختیار داشته و این سرمایه‌ها در مسائل ملی و فراملی تاثیرگذاری بسزایی دارد، بنابراین وقتی این سرمایه‌ها در اختیار مدیریت جدید قرار می‌گیرد باید وی در راستای طرح‌ریزی برنامه‌هایی برای پیشرفت روزافزون استان گام بردارد.

بنی‌هاشمی یادآور شد: استاندار جدید خراسان‌رضوی در مدت مدیریت خود در استان باید عملکرد مناسب و مثبتی را در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و غیره ارائه کند چراکه مشهد مقدس دارای بیش از دو میلیون نفر جمعیت بوده و سالانه نیز پذیرای 25 میلیون زائر داخلی و خارجی است.

وی با اشاره به مشکل حاشیه‌نشینی در پایتخت معنوی ایران گفت: همچنین استاندار جدید باید نسبت به حل مشکلات موجود به ویژه نسبت به مسائلی چون حاشیه‌نشینی در مشهد مقدس اهتمام لازم را داشته باشد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید براین مطلب که باید استاندار جدید در حل مشکلات و مسائل دچار غفلت‌زدگی نشود، اظهار کرد: استاندار جدید باید در حل مشکلات و معضلات غفلت نکند؛ به ‌عنوان مثال در موضوع نوسانات ارزی شاهد غفلت دولت بودیم چرا که چنین بحرانی کاملا قابل پیش‌بینی بود.

وی با تاکید بر انتخاب هرچه سریع تر استاندار جدید خراسان‌رضوی گفت: باید هرچه سریع‌تر استاندار جدید معلوم شود چراکه وضعیت فعلی به هیچ عنوان مناسب نیست؛ همچنین با توجه به نزدیک‌بودن به فصل بودجه و مسائل خاص خراسان‌رضوی باید دولت هرچه سریع تر استاندار را تعیین کند البته عزم جدی در وزارت کشور نسبت به انتخاب استاندار جدید خراسان‌رضوی وجود دارد.

 شب گذشته محمود صلاحی استاندار خراسان‌رضوی تغییر یافت و محمد غفاری معاون سیاسی امنیتی استاندار با حفظ سمت به عنوان سرپرست استانداری منصوب شد.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول