اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هیرمند:

پیام واقعه غدیر برای مردم تبیین شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه هیرمند گفت: پیام واقعه‌ غدیر برای تمامی مردم جامعه اسلامی بازگو و تبیین شود.

پیام واقعه غدیر برای مردم تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند، حجت‌الاسلام ابراهیم گزمه ظهر امروز در جلسه هماهنگی جشن عید غدیر در شهرستان هیرمند اظهار داشت: واقعه غدیر خم، یکی از مسلم‌ترین مسائل تاریخ اسلام است.

وی افزود: عید غدیر از بزرگترین اعیاد مسلمان است و باید با همکاری و همفکری جشن غدیر در شهرستان به بهترین‌ شکل ممکن برگزار شود.

گزمه گفت: در جشن‌های غدیر باید خطیبان و سخنرانان در معرفی این روز بزرگ به جوانان تلاش کنند و با توجه به ارزش و ویژگی روز غدیر باید پیام و اصل غدیر را برای تمامی افراد جامعه اسلامی بازگو و درصدد تبیین رسالت و فرهنگ غدیر برآییم.

امام جمعه هیرمند گفت: قرائت خطبه غدیر، پرداختن به مسئله ولایت، اهمیت غدیر توسط روحانیون، احیاء امر به معروف‌ و نهی از منکر ،مولودی‌خوانی ایجاد وحدت بین مسلمانان و ایستگاه‌های صلواتی و .. در این عید الهی برگزار خواهد شد.

فرماندار هیرمند نیز در این جلسه اظهار داشت: جشن غدیر، جشن ولایت است 

محمد گمرکی‌زاده افزود: همکاری و همدلی همه مسئولان در برگزارکردن هرچه بهتر جشن‌های غدیر در این شهرستان لازم و ضروری است.

وی ادامه داد: برگزاری با شکوه برنامه‌های جشن عید غدیر سبب ارتقای سطح معرفتی عموم مردم در مورد امامت و ولایت، تقویت وحدت ملی و انسجام اسلامی و ارتقای نشاط اجتماعی عموم مردم می‌شود.

فرماندار هیرمند اضافه کرد: اجرای این‌گونه برنامه‌ها در این شهرستان می‌تواند منشاء خیر و برکت به لحاظ تقویت ارزش‌های دینی جامعه و فرهنگ‌سازی باشد.

گمرکی‌زاده بیان کرد: جشن عید غدیر در هیرمند ساعت 9 صبح روز سیزدهم آبان‌ماه در محل مصلی سیدالشهدای این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول