اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست امسال

264 میلیون دلار محصول پسته ایران صادر شد

خبرگزاری فارس: معاون سازمان توسعه و تجارت ایران گفت: در نیمه نخست امسال 264 میلیون دلار محصول پسته به کشورهای اروپایی و حوزه خلیج فارس صادر شد.

264 میلیون دلار محصول پسته ایران صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حسین بازاری پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره پسته سیرجان اظهار داشت: پسته یکی از اقلام صادراتی کشور است که شهرستان سیرجان و استان کرمان نقش مهمی را در تولید و صادرات این محصول خوب را دارند.

وی با بیان اینکه جشنواره پسته 18 آبان ماه جاری در سیرجان برگزار می‌شود، نقش این جشنواره را در این شهرستان با توجه به ظرفیت‌های منطقه و شهرت پسته سیرجان مهم توصیف کرد و گفت: سازمان توسعه و تجارت ایران با توجه به بحث صادرات این محصول نقش کلیدی خود را در این جشنواره ملی ایفا می‌کند.

مدیرکل توسعه صادرات کالایی کشور خاطرنشان کرد: در نیمه نخست امسال 264 میلیون دلار محصول پسته به کشورهای اروپایی و حوزه خلیج فارس صادر شد که این میزان صدور تمام تولیدات سال گذشته بوده است و با برداشت خوب امسال صادرات بیشتری نیز تا پایان امسال داریم.

محمدعلی توحیدی فرماندار سیرجان نیز گفت: امکانات لازم برای برگزاری جشنواره ملی پسته در سیرجان آماده است و این جشنواره پنجشنبه 18 آبان ماه جاری در شهرستان سیرجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول