اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل:

90 درصد واحدهای تولیدی اردبیل بدهکار بانک‌ها هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی اردبیل گفت: هم اکنون 90 درصد واحدهای بزرگ تولیدی استان اردبیل علیرغم وجود مشکل در تامین مواد اولیه و فروش محصولات بدهکار بانک هستند.

90 درصد واحدهای تولیدی اردبیل بدهکار بانک‌ها هستند

حسین پیرموذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل از طرح پیشنهادی اتاق اردبیل به رئیس مجلس در خصوص تنفس دو ساله برای واحد‌های تولیدی به خاطر برخی مشکلات خبر داد.

وی افزود: 90 درصد واحد‌های تولیدی استان بدهکار بانک هستند و در تامین مواد اولیه و نیز فروش محصولات خود با مشکل مواجه هستند که اگر یک تنفس و فرصت دو ساله در پرداخت وام‌ها به واحدهای تولیدی بدهند آرامش نسبی به بخش تولید کشور باز می‌گردد و جلوی متوقف شدن چرخ‌های تولید کشور و پایین آمدن اشتغال نیز گرفته می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل تصریح کرد: این پیشنهاد در کمیسیون اقتصادی مجلس در حال بررسی است و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با تصویب این طرح و اجرایی کردن آن می‌توانند گام بزرگی برای حمایت از واحد‌های تولیدی بردارند.

پیرموذن با اشاره به اینکه در اقتصاد مقاومتی باید بخش خصوصی و دولتی بیشتر از گذشته همراه و همدل باشند، افزود: بخش خصوصی به عنوان سربازان جبهه اقتصادی برای توسعه کشور جهاد گونه تلاش می‌کنند و انتظار دارند مورد حمایت بخش دولتی قرار گیرند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از تلاش‌های استاندار اردبیل برای حمایت از تلاشگران عرصه تولید و سازندگی، اذعان داشت: انتصاب اکبر نیکزاد به عنوان استاندار اردبیل بارقه امیدی را در عرصه تلاش و تولید به وجود آورده به طوری که در 15 روز گذشته به مبلغ 40 میلیارد تومان اعتبار از سیستم بانکی به بخش خصوصی تزریق شده، در حالی که در 18 ماه گذشته فقط هفت درصد از تسهیلات به بخش تولید داده شده بود.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول