اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت اصفهان:

صنعتگران بدهکار ممنوع‌الخروج نمی‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: با مذاکراتی که توسط اعضای خانه صنعت و معدن و استاندار اصفهان صورت گرفت، قرار بر این شد که تولیدکنندگان بدهکار را ممنوع‌الخروج نکنند.

صنعتگران بدهکار ممنوع‌الخروج نمی‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عبدالوهاب سهل‌آبادی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان اظهار کرد: اصفهان 80 واحد صنعتی جامعه صنعتی دارد و همچنان فعالانه کار می‌کند اما برخی از مسئولان کشوری عدالت و مساوات در اصفهان را یکی کرده‌اند.

وی افزود: اصفهان 12هزار هکتار شرکت شهرک‌های صنعتی دارد و در طول این چند سال با مشکلات زیادی رو به رو بوده است که با همت خود صنعتگران حل شده است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تصریح کرد: اصفهان امروز که حرف نخست را می‌زند اما چقدر بودجه بیشتر به اصفهان اختصاص یافته در حالی است که شرکت‌های صنعتی حرف نخست را در کشور می‌زند.

وی ادامه داد: اصفهان با وجود صنایع مادر بزرگ، که منفعت آن برای تمام کشور است از بی‌عدالتی رنج می‌برد.

سهل‌ آبادی گفت: اصفهان هیچ بودجه اضافه‌تری ندارند و این در حالی است که برای برخی امور شهرداری‌‌ها درست نقطه مقابل شهرک‌های صنعتی قرار گرفته‌اند.

وی اضافه کرد: استان اصفهان استان ویژه‌ای است چرا که 4 هزار واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان مشغول فعالیت هستند که یک‌صد هزار اشتغال را در شهرک‌های خود جای داده است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تصریح کرد: با مذاکراتی که توسط اعضای خانه صنعت و معدن و استاندار اصفهان صورت گرفت، قرار بر این شد که تولیدکنندگان بدهکار را ممنوع‌الخروج نکنند.

وی با بیان اینکه مشکلات آتش‌نشانی و زیر ساختی داریم، گفت: اصفهان با 80 واحد شهرک‌های صنعتی تنها هشت واحد تصفیه‌خانه فاضلاب دارد.

سهل‌‌آبادی با بیان اینکه 8 هزار میلیارد تومان سرمایه در گردش به صنایع اصفهان باید تعلق می‌گرفت اما پرداخت نشد، افزود: 6 هزار میلیارد بودجه صیانت از تولید استان هنوز پرداخت نشده است.    

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: صنعتگر نیاز به حمایت مالی دارد چرا که تنها برای احداث یک پست 63 کیلو ولت باید هزینه چندین میلیونی دهد که برای صنعتگر مقدور نیست.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول