اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ارشاد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

راهیابی شاعران کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از راهیابی دو شاعره این استان به جشنواره دفاع مقدس و کنگره شعر هادیون خبر داد.

راهیابی شاعران کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره دفاع مقدس

کرم‌الله محمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از راهیابی دو نفر از شعرای کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره شعر دفاع مقدس و کنگره شعر هادیون خبر داد و گفت: این جشنواره با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد و دیگر مسئولان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در کنگره شعر هادیون به میزبانی تهران از هشت لغایت 9 آبان عالمه ممبینی و فاطمه صداقتی‌نیا به عنوان شاعران برجسته و صاحب سبک استان کهگیلویه و بویراحمد در این کنگره شرکت کرده‌اند.

* صداقتی‌نیا برگزیده شعر هادیون شد

محمدپور افزود: در این کنگره فاطمه صداقتی‌نیا به عنوان نفر اول در بخش ادبی برگزیده شد و از این شاعره کهگیلویه و بویراحمدی قدردانی به عمل آمد.

وی به دیگر افتخارات صداقتی‌نیا اشاره کرد و گفت: این شاعره برجسته کهگیلویه و بویراحمد با سبک خاص خود و ذوق هنری در بیشتر جشنواره‌های کشوری صاحب مقام‌های برتر شده است.

این مسئول بیان کرد: از 9 لغایت 10 آبان جشنواره دفاع مقدس به میزبانی تبریز برگزار می‌شود که در این جشنواره فاطمه صداقتی‌نیا و عالمه ممبینی به عنوان برگزیدگان در این جشنواره حضور دارند.

محمدپور تصریح کرد: این جشنواره که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، امید می‌رود این افراد جزو برگزیدگان باشند.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول