اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل خبر داد:

اختصاص 220 میلیون تومان برای ساماندهی مزار شهدا

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت:‌ امسال بیش از 220 میلیون تومان برای ساماندهی مزار شهدا، بازسازی و نوسازی این مکان‌های مقدس اختصاص یافته است.

اختصاص 220 میلیون تومان برای ساماندهی مزار شهدا
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری پیش از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از یادمان شهید گمنام در میر‌اشرف اردبیل اظهار داشت:‌ با ‌اختصا‌ص این میزان اعتبار اغلب تک مزار شهدا در اردبیل بازسازی و نوسازی می‌شود.
وی گفت:‌ همچنین امسال بیش از 135 میلیون تومان اعتبار برای توسعه یادمان شهدای گمنام منطقه شورابیل اردبیل و برخی اقدامات بهسازی در نظر گرفته شده است که امیدواریم با این اعتبارات بتوانیم یادمان شهدای گمنام اردبیل واقع در شورابیل را به شکل آبرومند مهیای پذیرایی از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و عموم مردم کنیم.
فرماندار اردبیل در ادامه خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته نیز برای مرمت و ساماندهی گلزار 560 شهید اردبیل در آرامستان‌های مختلف بیش از 600 میلیون تومان اعتبار هزینه شده که بخش عظیم از این پروژه‌ها در حال بهره‌برداری و استفاده است.
وی از شهدا به عنوان سرمایه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی و ضامن پویایی و نشاط و استمرار اهداف اسلامی و آرمان ملت ایران یاد کرد و گفت: ‌بر‌اساس تکلیفی که شخص رئیس جمهور بر عهده ما گذاشته‌اند ما وظیفه ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت را از تکریم یادگاران هشت سال دفاع مقدس داریم.
این مسئول بیان داشت:‌ در همین راستا علاوه بر تجلیل و تکریم خانواده‌ها و دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان سعی کردیم با لبیک به فرمایش مقام  رهبری و شخص رئیس جمهور در تمام مناسبت‌ها در حد وسع و توان از حماسه آفرینی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به شایستگی تجلیل کنیم.
فرماندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود رسیدگی به مناطق محروم را از دیگر شاخص‌ها و اولویت‌های نظام اسلامی به ویژه دولت خدمتگزار برشمرد و گفت:‌ از محل اعتبارات اختصاص یافته به شهرداری اردبیل 350 میلیون تومان برای تعریض خیابان، مرمت، بهسازی و آسفالت کوچه‌های مناطق محروم و اطراف شهر اردبیل در‌نظر گرفته شده است.
اکبری بیان داشت: ‌هر چند اذعان داریم که این برنامه‌ها و تحرکات در حد قابل قبول و مناسب نیست اما سعی خود را به کار گرفتیم تا بیشترین و بهترین خدمات را به ساکنین مناطق محروم داشته باشیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول