اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان:

آژانس‌های هواپیمایی حق درخواست افزایش بهاء برای بلیط هواپیما ندارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: نرخ بلیط هواپیما افزایش نیافته است و آژانس‌های هواپیمایی حق درخواست افزایش بهاء بری بلیط هواپیما از مشتریان خود را ندارند.

آژانس‌های هواپیمایی حق درخواست افزایش بهاء برای بلیط هواپیما ندارند

علی قاسم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به اینکه آیا نرخ بلیط هواپیما افزایش یافته است، اظهار کرد: افزایش نرخ بلیط هواپیما چندان ربطی به استان‌ها نداشته و هرگونه افزایش قیمت از سوی سازمان هوایی کشوری و هواپیمایی انجام می‌شود.

وی افزود: تا این لحظه هنوز اقدامی مبنی بر افزایش قیمت به استان‌ها اعلام نشده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه برخی از آژانس‌های هواپیمایی از مشتریان خود هزینه اضافی 30 درصدی برای بلیط هواپیما را درخواست می‌کنند، تصریح کرد: این اقدام 100 درصد خلاف است و آژانس‌ها حق درخواست هزینه اضافه را ندارند.

وی ادامه داد: آژانس‌های هواپیمایی در صورت ابلاغ و افزایش نرخ مصوب می‌توانند درخواست هزینه اضافه کنند.

قاسم‌زاده اضافه کرد: شهروندان هر گونه تخلف در این زمینه را می‌توانند از طریق تماس تلفنی و نیز به صورت مکاتبه‌ای به دفتر فرودگاه‌های استان اصفهان و یا شکایت خود را به فکس 6102006 اطلاع دهند.

وی ادامه داد: همچنین دفتر رسیدگی به شکایات و نظارت بر آژانس‌های هواپیمایی وجود دارد که شهروندان می‌توانند شکایات خود را آنجا ارجاع دهند.

قاسم‌زاده شماره تماس 66025294-21 دفتر مدیرکل دفتر نظارت هواپیمایی کشوری و شرکت‌های حمل و نقل هوایی و دفاتر خدمات مسافری آژانس‌ها را برای ارجاع شکایات مردمی عنوان کرد و گفت: شهروندان شکایات مبنی بر افزایش قیمت بلیط هواپیما را به این مرکز گزارش کنند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول