اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد

ارائه خدمات بیمارستان شهید بهشتی کاشان به 3 استان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: بیمارستان شهید بهشتی کاشان به سه استان کشور خدمات درمانی ارائه می‌کند.

ارائه خدمات بیمارستان شهید بهشتی کاشان به 3 استان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمدحسین اعرابی ظهر امروز در آئین افتتاح نمایشگاه 25 سال فعالیت دانشگاه علوم پزشکی کاشان در بیمارستان نقوی این شهرستان اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی شهرستان کاشان از ابتدای تأسیس به عنوان شبکه درمان فعالیت خود را آغاز کرد و امروز بعد از 25 سال سابقه فعالیت یکی از دانشگاه‌هایی است که تمامی خدمات را به همراه خود آورده است.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی کاشان ابتدا با 360 نفر دانشجو و بدون هیئت علمی فعالیت خود را آغاز کرد و امروز با 3 هزار و 200 نفر دانشجو و 174 نفر هیئت علمی به عنوان بیمارستان تیپ 2 کشور تنها دانشگاه علوم پزشکی در کشور است که خارج از مرکز استان نیز فعالیت دارد.

این مسئول یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی کاشان امروز علاوه بر ارائه همزمان آموزش و خدمات آموزشی کامل، خدمات دیگری از جمله رشد سطح بهداشت و ارتقای متخصصان و تجهیزات درمانی را نیز در دستور کار خود قرار داده و موجب پیشرفت همزمان بهداشت و درمان در منطقه شده است.

اعرابی یکی از امتیازات دانشگاه علوم پزشکی شهرستان کاشان را بهره‌مندی این دانشگاه از بیمارستان شهید بهشتی کاشان به عنوان یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های بهداشت و درمان شهرستان کاشان دانست و گفت: بیمارستان شهید بهشتی کاشان علاوه بر ارائه خدمات درمانی شهرستان کاشان برای منطقه شمال استان اصفهان  و حتی بخشی از استان مرکزی و استان قم نیز خدمات‌رسانی دارد.

وی همچنین قرار گرفتن شهرستان کاشان در مسیر ترانزیت شمال-جنوب کشور را یادآور شد و گفت: ارائه خدمات درمانی اورژانسی و عرضه خدمات رایگان درمانی تخصصی و فوق‌تخصصی به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی شهرستان کاشان، منطقه شمال استان اصفهان و استان‌های همجوار از مهمترین ویژگی‌های بیمارستان شهید بهشتی کاشان محسوب می‌شود.

 اعرابی تصریح کرد: مراجعه بیش از 7 هزار بیمار مراجعه‌کننده و بستری شده و همچنین انجام 30 هزار عمل جراحی ماهیانه نشان‌دهنده خدمات ارزشمند این بیمارستان به مردم منطقه شمال استان اصفهان و استان‌های همجوار است.

به گفته وی به دلیل ازدحام مراجعان به بیمارستان شهید بهشتی کاشان برخی مشکلات در ارائه خدمات درمانی نظیر درخواست برای تخت‌‌های ویژه پیش می‌آید به طوریکه آی.سی.یو این بیمارستان همیشه پر از بیمار بستری شده است.

در ادامه این آئین، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز با اشاره به برگزاری 10 روزه نمایشگاه 25 سال فعالیت دانشگاه علوم پزشکی کاشان بیان داشت: در این نمایشگاه هفت معاونت این دانشگاه به معرفی عملکرد 25 سال گذشته خود مبادرت کرده‌اند.

علیرضا کاشانی‌نژاد افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای گروه‌های هدف در بیمارستان نقوی، اجرای مسابقات فرهنگی، برپایی میز نقاشی ویژه کودکان، ارائه خدمات درمانی رایگان و انجام تبلیغات و اطلاع‌رسانی در زمینه پزشک خانواده از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده طی مدت برگزاری این نمایشگاه است. 

نمایشگاه 25 سال فعالیت دانشگاه علوم پزشکی کاشان امروز با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهرستان کاشان و مسئولان دستگاه‌های شهرستان در بیمارستان نقوی افتتاح شد.

این نمایشگاه از امروز به مدت 10 روز در بیمارستان نقوی شهرستان کاشان پذیرای شهروندان بوده و در پایان برترین غرفه انتخاب و معرفی می‌شود.

انتهای پیام/غ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول