اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد رودهن:

بیمارستان 96 تختخوابی در رودهن راه‏‌اندازی می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از راه‏‌اندازی بیمارستان 96 تختخوابی و پذیرش دانشجو در رشته پزشکی در آینده نزدیک در این دانشگاه خبر داد.

بیمارستان 96 تختخوابی در رودهن راه‏‌اندازی می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا ایرانبخش صبح امروز در نخستین گردهمایی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن اظهار داشت: ما باید از پتانسیل‏ها و ظرفیت‏های مثبت دانشگاه به ویژه معاون اداری و مالی این دانشگاه که دارای تجربه بالایی است، برای رشد و توسعه دانشگاه استفاده کنیم.

وی با اشاره به رویکرد خود در سه حوزه فرهنگی، آموزشی و پژوهشی گفت: باید با حفظ وحدت، صداقت و همدلی دست به دست هم دهیم و برای رشد و توسعه دانشگاه و رسالتی که بر دوش داریم، تلاش کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن ادامه داد: این اهداف با تأسی از قرآن و عترت، رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری، دانشجو ریاست دانشگاه آزاد و مومن‌بالله رئیس منطقه هشت امکان‏پذیر است.

ایرانبخش گفت: برای رفاه حال استادان،‌ کارکنان و دانشجویان گام نخست راه‌‏اندازی مهدکودک حضرت رقیه(س)، درمانگاه حضرت فاطمه‌‏زهرا(س) ‌و بازارچه خدمات دانشجویی امید است.

وی اضافه کرد: کارمند باید از لحاظ روحی و روانی، مادی و معنوی و فکری آزاد و بانشاط و از اخلاق کریمه برخوردار باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: تکریم ارباب رجوع از اولویت برنامه‏‌های کارکنان این دانشگاه است.

ایرانبخش ادامه داد: رضایت‏مندی مراجعه‏‌کننده سبب رضایت خداوند و خلق اوست و تکریم ارباب رجوع را باید یک نعمت دانست.

وی افزود: راه‌‏اندازی پایگاه اطلاع‌‏رسانی استاندارد و تقویت روابط الکترونیک از دیگر امور مدنظر است و مخاطبان بدون حضور فیزیکی در دانشگاه می‏توانند اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با بیان اینکه معاونت‏ها، مدیران و کارمندان این دانشگاه باید برنامه و چشم‏‌انداز داشته باشند، تصریح کرد: دانشگاه بدون برنامه، بدون کارنامه خواهد بود.

ایرانبخش گفت: ما باید با استانداردهای جهانی بر مبنای فرهنگ غنی اسلامی خود را به‌‏روز کنیم و از روزمرگی بپرهیزیم.

وی ادامه داد: امروز در جهان و ایران دانشگاه‏ها رقابتی شده‌‏اند و این دانشجو است که دانشگاه دلخواه خود را انتخاب می‏کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تاکید کرد: این واحد دانشگاهی، بزرگ‏ترین دانشگاه در شرق استان تهران محسوب می‏شود.

ایرانبخش بیان کرد: اکنون در آستانه سی‏امین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن هستیم و در حال حاضر رسالت سنگینی بر دوش داریم.

وی همچنین ضمن قدردانی از روسای قبلی این دانشگاه، استادان و کارمندانی که زحمات فراوانی در این سه دهه کشیده‌‏اند، گفت: این رسالت جز با مشورت، تفاهم، همدلی و دلسوزی میسر نیست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: امیدواریم با رشد و توسعه بیشتر، شاهد دانشگاهی پویا و پرتوان باشیم.

ایرانبخش تصریح کرد: رویکرد اصلی ما پذیرش دانشجو در رشته‏‌های فنی و مهندسی و تحصیلات تکمیلی ارشد و دکترا و راه‏‌اندازی هر چه سریع‏تر بیمارستان 96 تختخوابی درمانی و آموزشی حضرت ابوالفضل العباس(ع) و پذیرش دانشجو در رشته پزشکی در آینده نزدیک است.

این جلسه با پرسش و پاسخ و استقبال گرم کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن همراه بود و کارکنان تقاضا کردند که هر دو ماه یک بار جلسه گردهمایی برگزار شود تا نقاط ضعف و قوت بررسی شود.

انتهای پیام/ع10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول