اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان غرضی ملایر خبر داد

مراجعه 97 هزار نفر به بخش درمانگاهی بیمارستان غرضی ملایر

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان غرضی ملایر از مراجعه 97 هزار و 511 نفر در شش ماهه نخست سال جاری به بخش درمانگاه بیمارستان غرضی ملایر خبر داد.

مراجعه 97 هزار نفر به بخش درمانگاهی بیمارستان غرضی ملایر

بهمن نعمت‌گرگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال جاری 5 هزار و 925 بیمار در بخش‌های مختلف بیمارستان غرضی ملایر بستری شده‌اند که این بیماران در بخش‌های جراحی، زنان و زایمان، مردان و سایر بخش‌ها بوده‌اند.

وی ضریب اشغال تخت‌ها را در این مدت 84 درصد عنوان کرد و گفت: در نیمه نخست امسال نیز 2 هزار و 482 مورد عمل جراحی در این بیمارستان انجام شده است.

رئیس بیمارستان غرضی ملایر در ادامه به بیماران مراجعه‌کننده به بخش درمانگاهی این بیمارستان اشاره کرد و ابراز داشت: در نیمه نخست سال جاری 97 هزار و 511 مراجعه به این بخش ثبت شده که شامل مراجعه به آزمایشگاه، پزشک عمومی و دندانپزشکی بوده است.

وی با اشاره به اینکه 50 درصد مراجعان به بیمارستان غرضی ملایر که وابسته به تأمین اجتماعی است از سایر بیمه‌ها هستند، گفت: در شش ماهه نخست امسال 56 هزار نسخه دارویی برای بیماران صادر شده و 35 هزار مورد نیز مراجعه به آزمایشگاه ثبت شده است.

نعمت‌گرگانی تعداد مراجعان به پزشک عمومی را بیش از 21 هزار نفر و مراجعه به بخش دندانپزشکی را نیز بیش از 3 هزار و 700 مورد عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: در شش ماهه امسال مراجعان به بخش زایمان نیز 711 مورد و انجام عمل سرپایی نیز 2 هزار و 890 مورد بوده است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول