اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران عنوان کرد

ابراز نارضایتی مردم از روند ساخت بیمارستان 96 تختخوابی گچساران

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: مردم این شهرستان از روند ساخت بیمارستان 96 تختخوابی گچساران ناراضی هستند.

ابراز نارضایتی مردم از روند ساخت بیمارستان 96 تختخوابی گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی عصر امروز در نشست بررسی مشکلات و موانع بیمارستان‌های 64 و 96 تختخوابی این شهرستان که با حضور مسئولان محلی برگزار شد، اظهار کرد: مردم گچساران به شدت از روند فعلی ساخت بیمارستان 96 تختخوابی این شهرستان ناراضی هستند.

وی با اشاره به برگزاری نشستی در زمینه روند ساخت بیمارستان 96 تختخوابی گچساران در ابتدای ماه رمضان امسال افزود: در آن نشست پیمانکار پروژه وعده داد که دو شیفت کار کند و روند پروژه را سرعت بخشد اما در نهایت تأسف در حال حاضر شاهد توقف پروژه هستیم و این وضعیت مناسب مردم گچساران نیست.

شفیعی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد رکود عینی و محسوس در روند ساخت بیمارستان جدید هستیم، تصریح کرد: این پروژه نیازی مهم و اساسی برای مردم گچساران محسوب می‌شود که بهره‌برداری از آن می‌تواند بسیاری از مشکلات درمانی این شهرستان را برطرف کند.

فرماندار گچساران تأکید کرد: وجود یک بیمارستان مجهز برای هر شهر و منطقه امری لازم و ضروری بوده و بیمارستان با امکانات بالا می‌تواند در افزایش ضریب سلامتی یک منطقه تأثیر بسزایی داشته باشد.

شفیعی با اشاره به امکانات و بافت قدیمی بیمارستان شهید رجایی اظهار کرد: وسایل و بافت فعلی بیمارستان شهید رجایی گچساران بسیار قدیمی بوده و عدم مجهز بودن این بیمارستان به وسایل پزشکی جدید، لزوم تسریع بخشیدن به کار ساخت بیمارستان جدید و مجهز را شدت می‌بخشد.

وی با تأکید بر اینکه مردم گچساران چشم‌انتظار بیمارستان جدید هستند، گفت: انتظار می‌رود پیمانکار پروژه کمی ایثارگری و فداکاری به خرج دهد و جبهه کاری خود را افزایش و به روند ساخت بیمارستان جدید سرعت دهد.

شفیعی خاطرنشان کرد: ساخت بیمارستان جدید سبب ایجاد شور و شوق در میان مردم گچساران می‌شود و مجریان پروژه بیمارستان به کار خود جدیت بخشیده و در تسریع پروژه تلاش بیشتری داشته باشند.

فرماندار گچساران در خصوص موانع ساخت این پروژه یادآور شد: پیمانکار پروژه در ادامه ساخت پروژه به موانع و مشکلاتی برخورد کرده است و همین مسئله کار را برای او سخت کرده است.

وی از مجریان پروژه بیمارستان جدید گچساران خواست تا در رفع موانع موجود تلاش و همکاری لازم را با پیمانکار داشته باشند.

شفیعی بیان کرد: پروژه ساخت بیمارستان جدید از شنبه هفته آینده با دریافت مطالباتی که پیمانکار پروژه از مجری آن دارد، از سر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول