اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان:

برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های اصفهان فراگیر شود

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان گفت: کرسی‌های آزاد‌اندیشی باید به صورت فراگیر و همه‌جانبه در دانشگاه‌های اصفهان برگزار شود.

برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های اصفهان فراگیر شود

حجت‌الاسلام مهدی مستأجران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه برگزاری کرسی‌های آزاد‌اندیشی در دانشگاه‌ها یکی از مهم‌ترین مطالبات رهبر معظم انقلاب محسوب می‌شود، اظهار کرد: تمام دانشگاه‌ها و جامعه دانشگاهی کشور باید به خواسته و مطالبات رهبر معظم انقلاب در زمینه برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی جامه عمل بپوشانند.

وی ادامه داد: در راستای تحقق این مطالبه رهبری تلاش کرده‌ایم این کرسی‌ها را نه تنها در دانشگاه‌های پیام‌نور استان برگزار کنیم بلکه دیگر دانشگاه‌های استان را نیز در راستای فعال شدن در زمینه برگزاری این کرسی‌ها تشویق کرده‌ایم.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان با بیان اینکه تاکنون نیز با تلاش دانشگاه پیام‌نور اصفهان دو دوره آموزشی در زمینه کرسی‌های آزاد‌اندیشی برای تمام دانشگاه‌های موجود در سطح استان برگزار شده است، تصریح کرد: در حال حاضر برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در اکثر دانشگاه‌های موجود در استان در حال نهادینه شدن است.

وی با تاکید بر اینکه امروز دغدغه‌ها و نگرانی‌های مسئولان و متولیان برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های موجود در استان تا حدودی برطرف شده است، اضافه کرد: دانشگاه پیام‌نور استان نیز از این موضوع مستثنی نیست.

مستأجران با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون سه کرسی آزاداندیشی در دانشگاه پیام‌نور اصفهان برگزار شده است، تاکید کرد: درصدد انجام اقدامات مورد نیاز در راستای اجرای کرسی‌های آزاد‌اندیشی ویژه‌تری در دانشگاه‌های پیام‌نور استان هستیم.

وی با بیان اینکه درصدد ارتقای کیفی و کمی کرسی‌های آزاداندیشی برگزار شده در دانشگاه‌های پیام‌نور استان هستیم، افزود: کرسی‌های آزاد‌اندیشی باید به صورت فراگیر و همه‌جانبه در دانشگاه‌های اصفهان برگزار شود و در حال حاضر برگزاری این کرسی‌ها در دانشگاه‌های اصفهان در حال فراگیرشدن است.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان گفت: دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان تنها دانشگاهی است که دو دوره آموزشی را در زمینه برگزاری این کرسی‌ها برای تمام دانشگاه‌های موجود در سطح استان برگزار کرده است.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول