اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی صورت گرفت

برگزاری مسابقات قرآن در مدارس خرمشهر

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‌آموزی خرمشهر گفت: به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی مسابقه قرآن و عترت در مدارس این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات قرآن در مدارس خرمشهر

محمدرضا فیصلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهارداشت: با توجه به قرارگرفتن در هفته بسیج دانش‌آموزی برنامه‌های ویژه‌‌ای به این مناسبت در حال برگزاری است.

وی افزود: اعزام خواهران دانش‌آموز به مناطق عملیاتی و یادمان‌های استان خوزستان و برگزاری همایش 8 هزار نفری دانش‌آموزان دختر سراسر کشور در شلمچه از برنامه‌های برگزار شده است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی خرمشهر ادامه داد: امروز نیز در مراسمی زنگ هفته بسیج دانش‌آموزی در مدرسه راهیان نور و با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان نواخته شد.

فیصلی تصریح‌کرد: به همین مناسبت مسابقه‌ای با عنون قرآن و عترت در همه مدارس شهرستان برگزار و از نفرات برتر تجلیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: اجرای طرح راهروان شهید فهمیده ویژه دانش‌آموزان 13 ساله در مسجد جامع خرمشهر، برگزاری سخنرانی مسئولین و رزمندگان در مدارس نیز در این هفته انجام می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی خرمشهر خاطرنشان‌کرد: همچنین به این مناسبت از دانش‌آموزان اردوهای جهادی نیز با حضور مسئولان قدرانی می‌شود.

فیصلی افزود: دیدار نخبگان دانش‌آموز خرمشهر با فرماندار، حضور دانش‌آموزان خرمشهری در یادواره ملی شهید بهنام محمدی و جلسه آیه‌های تمدن نیز از دیگر ویژه برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی است.

وی خاطرنشان‌کرد: در این هفته همچنین با خانواده‌های معظم شهدای دانش‌آموز دیدار و مزار شهدای گلگون کفن دفاع مقدس غبارروبی و عطرافشانی می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی خرمشهر اضافه‌کرد: در این هفته همچنین دعای ندبه نیز با حضور دانش‌آموزان و به‌ یاد شهدای دانش‌آموز قرائت خواهد شد.

فیصلی تصریح کرد: حضور دانش‌آموزان خرمشهری در راهپیمایی روز 13 آبان و همزمان با دانش‌آموزان سراسر کشور پایان‌بخش برنامه‌های گرامی‌داشت هفته بسیج دانش‌آموزی است.

وی گفت: در طول برگزاری این راهپیمایی نیز مسابقه نقاشی ویژه کودکان با موضوع  «آمریکای ناتوان» برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی خرمشهر در پایان بر مشارکت همه دانش‌آموزان این شهرستان در ویژه‌ برنامه‌های گرامیداشت این هفته و به ویژه حضور پرشور در راهپیمایی روز دانش‌آموز تاکید کرد.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول